Gå til innhold

Nysgjerrig! Har dere noe på rullebladet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke...

Anonymous poster hash: 930dd...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg heller, eller litt usikker på om parkeringsbot kommer der, for det har jeg fått en av :-P

Skrevet

Nei, men jeg har navnet mitt i en rapport som omhandler et dødsfall. Det er ikke stas, jeg var vitne. Navn og personnummer. Blir nesten skjelven av å skrive det...

Anonymous poster hash: 8bd03...f06

Skrevet

Ja. Medvirkning til biltyveri, kjøre uten førerkort og hasjrøyking. Fikk alt samme kveld, men jeg hadde ikke røyket noe. Men nektet urinprøve og innrømte heller ettoppdiktet engangstilfelle for å slippe prøve.

Dette er 8 år siden så vet ikke om det fortsatt står på rullebladet.

Anonymous poster hash: 088c8...cc4

Skrevet

Nei :) Men har fått en parkeringsbot, hvis det teller? Huhei - skikkelig badgirl jeg :P

Skrevet

Ja. Medvirkning til biltyveri, kjøre uten førerkort og hasjrøyking. Fikk alt samme kveld, men jeg hadde ikke røyket noe. Men nektet urinprøve og innrømte heller ettoppdiktet engangstilfelle for å slippe prøve.

Det står nok på uttømmende politiattest..

Min beste venninne ble tatt i butikktyveri da hun var 16, og det står fortsatt. (nesten 15 år senere)

Har selv blitt tatt i butikktyveri, men da var jeg ikke tenåring en gang, så det slapp jeg å ha på rullebladet, heldigvis :) (har aldri gjentatt seg, vet ikke hva jeg tenkte på!!)

Anonymous poster hash: 64d9b...d5e

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvis Man får det av å kjøre for fort, så ja

Skrevet

Nei, men det er bare flaks. Har gjort utrolig mye galt i min ungdom, men har heldigvis hatt gullhår i ræva.

Anonymous poster hash: 1f33b...114
Skrevet

Det står nok på uttømmende politiattest..

Min beste venninne ble tatt i butikktyveri da hun var 16, og det står fortsatt. (nesten 15 år senere)

Har selv blitt tatt i butikktyveri, men da var jeg ikke tenåring en gang, så det slapp jeg å ha på rullebladet, heldigvis :) (har aldri gjentatt seg, vet ikke hva jeg tenkte på!!)

Anonymous poster hash: 64d9b...d5e

Ja regner med at det står i systemet for alltid. 

Men heldigvis lever jeg ett liv som disse ungdoms-pekene ikke vil påvirke på noe måte;)

Skrevet

Har ingenting på rullebladet. Men skulle hatt en del etter en turbulent ungdomstid. Men var heldig å ble aldri tatt for slike dumme ting.

Anonymous poster hash: 5f7a3...43f

Skrevet

Tja, har fire-fem enkle forelegg for bruk og besittelse av narkotika, og en henleggelse av grov legemsbeskadigelse.

Anonymous poster hash: ff5e2...442

Skrevet

Hvorfor nektet du urinprøve?

Anonymous poster hash: 48071...34d

Skrevet

Jeg satt på glattcella en natt for 10 år siden. Ble ikke noe sak ut av det...vet ikke om det står på rullebladet

Anonymous poster hash: e71c0...a4a
Skrevet

Ja, rullebladet mitt er langt som ett vondt år.!

Anonymous poster hash: 1f3e8...ebc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...