Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Jeg har ikke... Anonymous poster hash: 930dd...bcf
Ladybugg Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Ikke jeg heller, eller litt usikker på om parkeringsbot kommer der, for det har jeg fått en av :-P
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Nei, men jeg har navnet mitt i en rapport som omhandler et dødsfall. Det er ikke stas, jeg var vitne. Navn og personnummer. Blir nesten skjelven av å skrive det... Anonymous poster hash: 8bd03...f06
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Ja. Medvirkning til biltyveri, kjøre uten førerkort og hasjrøyking. Fikk alt samme kveld, men jeg hadde ikke røyket noe. Men nektet urinprøve og innrømte heller ettoppdiktet engangstilfelle for å slippe prøve. Dette er 8 år siden så vet ikke om det fortsatt står på rullebladet. Anonymous poster hash: 088c8...cc4
BikkjeBisk Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Nei Men har fått en parkeringsbot, hvis det teller? Huhei - skikkelig badgirl jeg
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Ja. Medvirkning til biltyveri, kjøre uten førerkort og hasjrøyking. Fikk alt samme kveld, men jeg hadde ikke røyket noe. Men nektet urinprøve og innrømte heller ettoppdiktet engangstilfelle for å slippe prøve. Dette er 8 år siden så vet ikke om det fortsatt står på rullebladet. Anonymous poster hash: 088c8...cc4 Det står nok på uttømmende politiattest.. Min beste venninne ble tatt i butikktyveri da hun var 16, og det står fortsatt. (nesten 15 år senere) Har selv blitt tatt i butikktyveri, men da var jeg ikke tenåring en gang, så det slapp jeg å ha på rullebladet, heldigvis (har aldri gjentatt seg, vet ikke hva jeg tenkte på!!) Anonymous poster hash: 64d9b...d5e
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Hvis Man får det av å kjøre for fort, så ja
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #12 Skrevet 4. november 2013 Nei, men det er bare flaks. Har gjort utrolig mye galt i min ungdom, men har heldigvis hatt gullhår i ræva. Anonymous poster hash: 1f33b...114
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #14 Skrevet 4. november 2013 Ja. Medvirkning til biltyveri, kjøre uten førerkort og hasjrøyking. Fikk alt samme kveld, men jeg hadde ikke røyket noe. Men nektet urinprøve og innrømte heller ettoppdiktet engangstilfelle for å slippe prøve. Dette er 8 år siden så vet ikke om det fortsatt står på rullebladet. Anonymous poster hash: 088c8...cc4 Det står nok på uttømmende politiattest.. Min beste venninne ble tatt i butikktyveri da hun var 16, og det står fortsatt. (nesten 15 år senere) Har selv blitt tatt i butikktyveri, men da var jeg ikke tenåring en gang, så det slapp jeg å ha på rullebladet, heldigvis (har aldri gjentatt seg, vet ikke hva jeg tenkte på!!) Anonymous poster hash: 64d9b...d5e Ja regner med at det står i systemet for alltid. Men heldigvis lever jeg ett liv som disse ungdoms-pekene ikke vil påvirke på noe måte;) Anonymous poster hash: 088c8...cc4
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #15 Skrevet 4. november 2013 Har ingenting på rullebladet. Men skulle hatt en del etter en turbulent ungdomstid. Men var heldig å ble aldri tatt for slike dumme ting. Anonymous poster hash: 5f7a3...43f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #18 Skrevet 4. november 2013 Tja, har fire-fem enkle forelegg for bruk og besittelse av narkotika, og en henleggelse av grov legemsbeskadigelse. Anonymous poster hash: ff5e2...442
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #22 Skrevet 4. november 2013 Ja. Medvirkning til biltyveri, kjøre uten førerkort og hasjrøyking. Fikk alt samme kveld, men jeg hadde ikke røyket noe. Men nektet urinprøve og innrømte heller ettoppdiktet engangstilfelle for å slippe prøve. Dette er 8 år siden så vet ikke om det fortsatt står på rullebladet. Anonymous poster hash: 088c8...cc4 Hvorfor nektet du urinprøve? Anonymous poster hash: 48071...34d
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #24 Skrevet 4. november 2013 Jeg satt på glattcella en natt for 10 år siden. Ble ikke noe sak ut av det...vet ikke om det står på rullebladet Anonymous poster hash: e71c0...a4a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #25 Skrevet 4. november 2013 Ja, rullebladet mitt er langt som ett vondt år.! Anonymous poster hash: 1f3e8...ebc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå