Gå til innhold

hva kan jeg ta betalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat disse ville jeg ikke betalt så mye for. For det første er de veldig enkle i utførelsen. I tillegg er de litt skakke og rufsete i utførelsen. Om jeg hadde fått disse fra en venninne som hadde laget dem selv ville det vært veldig hyggelig, men som kjøpepynt holder de ikke helt mål etter min smak.

Anonymous poster hash: 18b3c...25f

De på bildet er første utkast. Når jeg lager oppskriftene selv blir det mye opprykk og ujevnheter ;-) har også eksperimentert med blandingen for stivelse. :-) når oppskriftene sitter blir resultatet mye jevnere og mer presentable for salg ;-)

Høres bra ut. Jeg mente egentlig ikke å være så sur og negativ som det så ut på innlegget mitt. Det var egentlig ment som en konstruktiv kritikk. Lett å virke surere enn man mener det på "trykk". 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke ha kjøpt bare en av dem, så ville solgt dem i pakker. 3 for 100  kr er passende pris. 

Skrevet

Akkurat disse ville jeg ikke betalt så mye for. For det første er de veldig enkle i utførelsen. I tillegg er de litt skakke og rufsete i utførelsen. Om jeg hadde fått disse fra en venninne som hadde laget dem selv ville det vært veldig hyggelig, men som kjøpepynt holder de ikke helt mål etter min smak.

De på bildet er første utkast. Når jeg lager oppskriftene selv blir det mye opprykk og ujevnheter ;-) har også eksperimentert med blandingen for stivelse. :-) når oppskriftene sitter blir resultatet mye jevnere og mer presentable for salg ;-)

Høres bra ut. Jeg mente egentlig ikke å være så sur og negativ som det så ut på innlegget mitt. Det var egentlig ment som en konstruktiv kritikk. Lett å virke surere enn man mener det på "trykk".

Kjenner til det ;-) kontruktiv kritikk er litt av poenget her så jeg tar meg ikke nær av det ;-)

Skrevet

synes de var fine, og liker slik pynt på treet, men skulle ønske de var litt mer robuste, eller ikke så tynne om du skjønner? litt tettere liksom! :) pakker med 3 stk i prisen er topp da. legg de i fine cellofanposer med fint bånd.

kan også lage litt mindre slike som kan være fin å pynte julegavene med. ha med på innpakkningen liksom sammen med merkelappen. det hadde vært fint! =)

Skrevet

Jeg hadde likt de om de var litt kraftigere. Hva med tykkere garn? 3 for 120 kr.

Skrevet

Jeg hadde likt de om de var litt kraftigere. Hva med tykkere garn? 3 for 120 kr.

Jeg burde kanskje det? Jeg har laget dem slik som JEG liker dem (fingjorte) men har liksom aldri vurdert at andre kanskje vil like dem mer "tette".

Det er det som er bra her. Jeg får jo innspill fra mange forskjellige mennesker! !!

Takker for ideer!

Skrevet

Jeg ville også ha likt dem bedre tettere.

Anonymous poster hash: 2a2dd...e65
Skrevet

Lag dem både "tettere" og "fine". Lag dem slik du liker, i alle varianter:) Jeg synes det er mye mer ok å kjøpe hjemmelaget, så å sammenligne med masseprodusert gjør ikke jeg ihvertfall. Ta den prisen du synes selv du, utifra jobb og materialbruk...Lykke til!!

Skrevet

Slike som det er jo veldig kjappe å hekle, så jeg tror jeg ville lagt meg på maks 25 kr stk for de små.

Ellers synes jeg det var en god idè å lage mindre som kan brukes som pakkelapper.  :)

Anonymous poster hash: b3f89...a9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...