Gå til innhold

kan man jobbe i helsevesenet med pompholyx?:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått det på begge hender, jobber på sykehus og er under utdannelse. Hendene er helt sprukkne og full av blemmer. Aldri hatt problemer før nå..

Anonymous poster hash: 366dc...127

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det vil jeg tro du kan. Må vel bare ta dine forhåndsregler, bruke hansker for å beskytte sprukne blemmer mot infeksjon osv. Mange blir jo relativt fort kvitt blemmene igjen med en kortisonkrem/kur, i løpet av en 2-3 uker, så kan jo fort være bare en begrenset periode du må tenke på det før det evt blusser opp igjen. :) Og prøve å finne ut hva som utløser det, og prøve å gjøre noe med årsaken :)

Anonymous poster hash: 370b8...57d
Skrevet

Har fått det på begge hender, jobber på sykehus og er under utdannelse. Hendene er helt sprukkne og full av blemmer. Aldri hatt problemer før nå..Anonymous poster hash: 366dc...127

Kan være en kombinasjon av stress og andre ting. Unngå bruk av smykker, parfymerte produkter, bruk helst latexfrie engangs hansker, og følg ellers legenes råd. Det er mange med eksemplager i helsevesenet, hadde alle sluttet hadde vi virkelig merket det.

Anonymous poster hash: eeef9...ee0

Skrevet

Å så godt å høre! Ja for nå med hendene full av blemmer og helt sprukkne klarer jeg ikke håndsprit eller håndvask. Må vaske innimellom men ikke på langt nær så ofte som jeg burde:( så blir en del hansker( de er nitril). Fikk høre at det beste var å skifte yrke:( så ble litt nedfor siden jeg trives veldig godt!

Anonymous poster hash: 366dc...127

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...