Gå til innhold

Så stille fra pappaen til ylva idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff jeg ble plutselig så trist, stakkars jente og familien hennes :(

Anonymous poster hash: 5de98...838

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ufattelig vondt at noen må oppleve noe sånt.. Er så vondt at en så liten og uskyldig kropp skal måtte lide, og det er så vondt å tenke på hva foreldrene og de nærmeste må igjennom.. Livet kan jammen være urettferdig!! Setter så stor pris på alt det gode jeg har i livet!! Og setter så stor pris på at jeg bare har små bagateller å klage over!

Ber for Ylva og hennes familie og andre i samme situasjon..

Anonymous poster hash: 09e72...ab3
Skrevet

Forstår godt at han er stille... Han bruker tiden på Ylva. Hun får ikke vann lenger heller nå, så nå er snart Ylvas reise over... :-(

Har fulgt familien lenge og syns dette er så ufattelig trist,men samtidig så vakkert.

Han er utvilsomt den beste pappaen Ylva kunne fått, og jeg beundrer styrken og tankegangen han har.

Jeg hadde ikke taklet en sånn situasjon så ærlig og åpent som han gjør.

Tenner lya for Ylva og den flotte familien hennes hver dag <3 Håper ennå på et mirakel, samtidig som jeg håper hun får slippe snart :'(

Anonymous poster hash: 3a60f...050

Skrevet

Han ordlegger seg som en poet. Skriver så vakkert om sin datter. Skulle bare ønske det skjedde et mirakel og hun fikk vokse opp og leve lykkelig i alle sine dager.

Skrevet

Link? :)

Anonymous poster hash: 7678e...3fb

Skrevet

Hvor er linken til bloggen? Har forsøkt å google, men kommer bare en blogg med et gammelt innlegg/ikke aktiv blogg.

Anonymous poster hash: cf49e...7b4
Skrevet

Jeg har lest noe av det han har skrevet om Ylva. Og jeg har forstått at hun ikke kommer til å overleve? Men har ikke fått med meg hva som er galt med jenta. Kan noen fortelle meg det?

Skrevet

Jeg har lest noe av det han har skrevet om Ylva. Og jeg har forstått at hun ikke kommer til å overleve? Men har ikke fått med meg hva som er galt med jenta. Kan noen fortelle meg det?

Hjernesvulst:(
Skrevet

Hjernesvulst:(

:(

Skrevet

Hun får ikke vann lenger? Hvorfor ikke??

Skrevet

Utrolig ille å tenke på at jenta ikke får lov å få vann???er det for å korte ned tiden på noe måte det da eller???

Anonymous poster hash: c93b7...ba6
Skrevet

Du kan følge han få facebook. Bare trykke følger

Anonymous poster hash: 3561e...59b
Skrevet

Hvis du googler lille ylva kommer du til et intervju. Der står navnet til pappaen. Han har ei side på Facebook med snart 80 000 følgere. Der står det litt om valgene de har tatt. Det er nærmest umulig å forstå som utenforstående de valg man tar, når man ikke står oppi det selv. Prøv å vis forståelse.

Skrevet

Hun får ikke lenger vann fordi kroppen hennes reagerer med smerte på væske og næring. Det grusomme hadde vært å tvinge det i henne for å kjøpe tid.

Anonymous poster hash: 138d0...e16

Skrevet

så ille :( får hun vondt av væske altså?

har Ikke FB så får ikke fulgt med.... triste greier..

Anonymous poster hash: c93b7...ba6
Skrevet

Alle valg som blir tatt i forhold til næring og væske til Ylva blir gjort i samarbeid med leger. Det bør vi ikke kritisere. Det kan være belastende og smertefullt for en døende å få væske og næring. Man kan f.eks fukte munnen og utføre munnstell, slik at munnhulen holdes fuktig.

Anonymous poster hash: 16bec...5e2

Skrevet

Jeg forstår. Stakkars, stakkars familie ❤

Gjest mamma til goprinsen
Skrevet

Er helt forferdelig ;( Synes det gjør så vondt, alltid gjort vondt når noe skjer med barn,men ekstra vondt nå som man er mamma selv. Håper hun får en fredfull død og ikke med masse smerter ;(

Skrevet

Helt grusomt :( har ingen ord. Griner hver gang jeg går inn på den siden så jeg orker nesten ikke ... Kan ikke tenke meg hvor ille dette er for familien.

Nydeligste vakre lille jenta <3

Jævlig urettferdig verden og hvem som får lov til å bli fremfor andre .. Ferdig snakka

Anonymous poster hash: 39cbd...95a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...