Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Måtte ta det idag. Tok de ca. kl. 16. Når kan jeg regne med at de virker? Vil det være over innen jeg skal på jobb kl. 8 i morgen tidlig? Er det noe jeg kan gjøre for å få de til å virke raskere? Anonymous poster hash: ed4ff...3a0
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Det tar ca 10-12 timer før de virker. De skal tas før sengetid for at virkningen ikke skal forstyrres av mat og drikke. Tar man dem på ettermiddagen, vil effekten forskyves pga mat og drikke i tarmen, og du får senere virkning. Du bør belage deg på at du sitter på do kl 8 i morgen tidlig. Anonymous poster hash: 83580...3bd
Gjest Gul stjerne Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Nja, vanskelig å si i forhold til hvor forstoppet du er og hvor mange du tok og hva du tok. vanligvis bruker effekten å komme om morgenen etter og gjerne i forbindelse med en kopp kaffe eller te eller frokost, som setter i gang defekasjonen (tarmsammentrekninger), men det kan hende du våkner i natt. Ofte virker de ca 8-10 timer etter at du tok pillene. Hvis du tok flere enn en kan det tenkes du våkner i natt og må på do. Hvis du bare tok en kan det hende du får en vanlig avføring i løpet av dagen.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 jeg har et tips som funker, sprøyt vann "oppi der" så skal du få se du får fart på sakene Anonymous poster hash: c6a67...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå