Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Fikk bare beskjed av legen å teste laktose fritt på 3 åringen siden jeg var usikker på om han reagerte på noe han spiser. Og han er nå mye bedre i magen, normal avføring med normal lukt. Og hvis han har fått i seg noe med laktose får han magesmerter. I bursdag i går hadde han fått tak på noe sjokolade som en annen hadde lagt fra seg, det endte med magesmerter og diare med helt sinnsyk lukt. Så kan konkludere med at han har laktose intoleranse. MEN burde han ikke bli fulgt opp av lege eller ernærings fysiolog? eneste jeg vet er hva jeg leser på nette. Og fått høre av andre at det finne tabletter han kan ta hvis han skal spise noe med melk. Står og på nett at en ikke skal starte langvaring laktose fritt kosthold hos barn uten i samarbeid med lege. Bør jeg kreve oppfølging? Hva burde jeg kunne forvente ? Anonymous poster hash: c66ae...3b9
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Oppfølging av ernæringsfysiolog bør du fåja. Anonymous poster hash: a9856...b26
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Så da kan jeg ringe legen i morgen og kreve henvisning videre? eller er det enklere å få helsestasjonen til å sende henvisning, skal dit på onsdag til fysioterapaut Anonymous poster hash: c66ae...3b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå