Nullstress;) Skrevet 3. november 2013 #26 Skrevet 3. november 2013 Det er da ingen som "bruker det som prevensjon". Så vondt vil ingen seg selv. Mine to aborter skjedde med et mellomrom på 10 år. Anonymous poster hash: 75701...0c7 jeg vet om ei som har tatt abort 8 eller 9 ganger. hun har ubeskyttet sex, blir hun gravid tar hun det bare vekk. ikke noe anger, ikke noe grunn. ingenting. hun har vært på forskjellige klinikker, da hun syntes det "ble flaut" å komme til samme sted så mange ganger.... dette er en bekjent av en bekjent. kjenner henne ikke personlig... men DET er feil i mine øyne... HI
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #27 Skrevet 3. november 2013 Det er da ingen som "bruker det som prevensjon". Så vondt vil ingen seg selv. Mine to aborter skjedde med et mellomrom på 10 år. Anonymous poster hash: 75701...0c7 jeg vet om ei som har tatt abort 8 eller 9 ganger. hun har ubeskyttet sex, blir hun gravid tar hun det bare vekk. ikke noe anger, ikke noe grunn. ingenting. hun har vært på forskjellige klinikker, da hun syntes det "ble flaut" å komme til samme sted så mange ganger.... dette er en bekjent av en bekjent. kjenner henne ikke personlig... men DET er feil i mine øyne... HI Høres litt ut som det er bygdedyret det der. "Bekjent av en bekjent." Abort er en forferdelig opplevele, og ingen gjør det uten en j***lig god grunn. (Det finnes jo psykopater og iskalde mennesker i verden, og noen av dem synes sikkert det er lett å ta abort om og om igjen. For resten av verdens befolkning, dette er IKKE noe man gjør om man kan slippe.) Anonymous poster hash: aea00...1c3
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #28 Skrevet 3. november 2013 Det er da ingen som "bruker det som prevensjon". Så vondt vil ingen seg selv. Mine to aborter skjedde med et mellomrom på 10 år. Anonymous poster hash: 75701...0c7 jeg vet om ei som har tatt abort 8 eller 9 ganger. hun har ubeskyttet sex, blir hun gravid tar hun det bare vekk. ikke noe anger, ikke noe grunn. ingenting. hun har vært på forskjellige klinikker, da hun syntes det "ble flaut" å komme til samme sted så mange ganger.... dette er en bekjent av en bekjent. kjenner henne ikke personlig... men DET er feil i mine øyne... HI Høres litt ut som det er bygdedyret det der. "Bekjent av en bekjent." Abort er en forferdelig opplevele, og ingen gjør det uten en j***lig god grunn. (Det finnes jo psykopater og iskalde mennesker i verden, og noen av dem synes sikkert det er lett å ta abort om og om igjen. For resten av verdens befolkning, dette er IKKE noe man gjør om man kan slippe.) Anonymous poster hash: aea00...1c3 hehe Jeg har møtt dette bygdedyret, og hun snakket upåvirket om alle abortene sine.... etter jeg møtte henne den gangen, har hun gjort det flere ganger... HI Anonymous poster hash: 1b03d...756
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #29 Skrevet 3. november 2013 16 år. Kondomen sprakk. Angrepillen virket ikke. Min første kjæreste var utro da. Følte ikke jeg hadde noe valg. Anonymous poster hash: 32493...923
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #30 Skrevet 3. november 2013 1 gang var jeg bare 17 år , hadde nettopp kommet ut av barnevernet . Hadde ikke noe fast sted å bo og ingen penger. 2 gang når jeg var 18 år ble jeg voldtatt og selv om jeg gikk på p piller ble jeg gravid 3 gang ble jeg gravid selv om vi brukte kondom og angrepille. Jeg var midt i en utredning av sykdommen min (som jeg hadde ventet på i mange år) og jeg gikk på attføring som gjorde at jeg hadde mistet attføringspengene mine i mange mnd og pappaen ikke hadde krav på pappaperm. 4 gang pga helsen min . Da ble jeg også gravid selv om jeg brukte prevansjon. Har vært gravid til sammen 12 ganger. Anonymous poster hash: a414b...9d9 Jøss, har du hele 8 barn? Eller har du hatt noen SA og MA også? Anonymous poster hash: d4906...4d9
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #31 Skrevet 3. november 2013 Det er da ingen som "bruker det som prevensjon". Så vondt vil ingen seg selv. Mine to aborter skjedde med et mellomrom på 10 år. Anonymous poster hash: 75701...0c7 jeg vet om ei som har tatt abort 8 eller 9 ganger. hun har ubeskyttet sex, blir hun gravid tar hun det bare vekk. ikke noe anger, ikke noe grunn. ingenting. hun har vært på forskjellige klinikker, da hun syntes det "ble flaut" å komme til samme sted så mange ganger.... dette er en bekjent av en bekjent. kjenner henne ikke personlig... men DET er feil i mine øyne... HI Høres litt ut som det er bygdedyret det der. "Bekjent av en bekjent." Abort er en forferdelig opplevele, og ingen gjør det uten en j***lig god grunn. (Det finnes jo psykopater og iskalde mennesker i verden, og noen av dem synes sikkert det er lett å ta abort om og om igjen. For resten av verdens befolkning, dette er IKKE noe man gjør om man kan slippe.) Anonymous poster hash: aea00...1c3 hehe Jeg har møtt dette bygdedyret, og hun snakket upåvirket om alle abortene sine.... etter jeg møtte henne den gangen, har hun gjort det flere ganger... HI Anonymous poster hash: 1b03d...756 Men da er det vel kanskje det beste at hun tar alle disse abortene. Høres ikke helt ut som en dame som hadde blitt en god mor.. Anonymous poster hash: 1c3ed...51a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #32 Skrevet 3. november 2013 2 barn, 2 utenfor livmor, 3 sa og 1 ma. Svar til nr 30. Anonymous poster hash: a414b...9d9
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #33 Skrevet 3. november 2013 jeg tok abort pga livs situasjonen og at de ikke kunne finne noe ryggrad på barnet mitt det plager meg den dag i dag, men legene sa at det var ikke noe liv for den lille i magen på utsiden :'( Anonymous poster hash: 215a5...bba
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #34 Skrevet 3. november 2013 Tok abort da jeg ble gravid pga voldtekt. Anonymous poster hash: 0610a...c16
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. november 2013 #35 Skrevet 4. november 2013 Jeg tok abort i år, blitt gravid på prevensjon 4 ganger alt i alt, beholdt 2 ganger, mistet ved SA en gang (men skulle ta abort da også, var i fjor) og utførte da aborten i år.. Helsen min er svekkende, og har svekket betydelig etter jeg fødte siste barnet, kroppen min klarer ikke mer. Jeg er konstant redd for å bli gravid nå, fordi jeg vet kroppen min høyst sannsynlig ikke vil mestre det, og abort blir eneste løsning. Søkt om sterilisering nå (søkte om det i fjor også, men ble nektet siden jeg kun var 24 år) og sparer opp penger til slikt inngrep..Hvordan har du greid å bli gravid med prevensjon fire ganger? Hva er det du har gjort feil? Og hvorfor tåler ikke kroppen din dette? Anonymous poster hash: 13ec5...1f5 Hva jeg har gjort galt? Vel, med kondom første gangen kan vi jo ha gjort noe galt, men den var ikke ødelagt når han tok den på, ikke når den var på, og så ikke ødelagt ut etterpå heller.. Ang de andre gangene: p-sprøyte, p-stang og hormonspiral, er ikke stort man får gjort feil der.. Fikk ikke sjekket meg før etter jeg ble gravid på hormonspiralen, og da viser det seg at kroppen min avviser hormonpreparater, så hvorfor kroppen min er slik, det er ikke min feil. Ang at kroppen min ikke tåler svangerskapene, så vet vi ikke, men jeg er forverret hver gang jeg har gått gravid, men ikke så ille som etter svangerskapet med jenta vår, vi vet ikke hva som feiler meg enda, da jeg er midt i utredning for dette.. Så det ser ikke ut til at vi har noe svar, før vi vet hva som feiler meg.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. november 2013 #36 Skrevet 4. november 2013 Jeg tok abort i år, blitt gravid på prevensjon 4 ganger alt i alt, beholdt 2 ganger, mistet ved SA en gang (men skulle ta abort da også, var i fjor) og utførte da aborten i år.. Helsen min er svekkende, og har svekket betydelig etter jeg fødte siste barnet, kroppen min klarer ikke mer. Jeg er konstant redd for å bli gravid nå, fordi jeg vet kroppen min høyst sannsynlig ikke vil mestre det, og abort blir eneste løsning. Søkt om sterilisering nå (søkte om det i fjor også, men ble nektet siden jeg kun var 24 år) og sparer opp penger til slikt inngrep.. utrolig at de kan nekte deg inngrepet! jeg har ei venninne som ikke tåler noe form for prevansjon.... hun fikk det dekket, og stereliserte seg samtidig som hun fikk nr to.... snipp, snipp... Kan jeg spørre deg, mistet du sent? på profilbildet ditt ser det ut som du savner et barn.... ikke svar om du ikke føler for det!!! <3 HI Anonymous poster hash: 1b03d...756 Fikk ikke invilget tross av at jeg var blitt gravid på prevensjon 3 ganger og har helse som svikter mer for hvert svangerskap. Var vist bare å søke på ny når jeg ble 25 år, men ingen garanti.. Tar det heller ikke forgitt at jeg får det dekket da heller, så tar heller å sparer opp, så jeg er sikker på at jeg får det gjort. Vi mistet våre første barn.. Ventet tvillinger i 2009, mistet de i for tidlig fødsel i uke skiftet 20/21,med 3 dager mellom de.. De var våre første barn, og det var første gang jeg ble gravid på prevensjon (tross av at jeg såkalt var steril fra fødsel) fikk en planlagt sønn i 2011, og jenta vår var "prevensjonsbarnet" som kom i 2012. uff, så grusomt!!!!! mange klemmer til deg! krysser fingrene for at du får det dekket, så kan du bruke de oppsparte pengene på noe hyggelig istede <3 Takk.. Om jeg får det dekket, så går de oppsparte pengene til lykt som sitter fast på gravsteinene, så vi har en lykt på grava til ungene, blitt fjernet 3 lykter, 4 bamser, 1 engel og 2 blomster fra grava deres, så nå har vi startet å feste all pynt, blomster går ned i jorda osv.. Kjekt med gravplass når folk finner for godt å ta det man har på grava.. stjeker de fra gravene??????? det er jo bare helt vilt! Ja, dessverre er vi mange som opplever det :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå