Gå til innhold

Dere som har "øre-barn"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 4 år skal operere 12.11. Hun skal sette inn dren på begge sidene og fjerne falske mandler... Hun har en legetime den 6, og da skal legen se om hun er betent i ørene eller ikke, for i så fall må hun ha penecillin så betennelser er borte før operasjonen, ellers opererer de ikke...

Saken er at når jeg "drar" øreflippen litt nedover, så auer hun se. Og det i søvne. Kun på høyre side... Så jeg lurer på om det er litt betent der... Legen gjorde det p henne da hun var så liten at hun ikke kunne uttrykke at hun hadde vondt. Dro øreflippen litt nedover...

Hun har hatt ørebetennelse flere ganger, men aldri med feber og/eller smerter. Noe som overrasker legen (og oss). Det er derfor veldig vanskelig å finne ut av om

Hun har vondt eller ikke...

Burde jeg ta henne til legen i morgen istede for onsdag den 6.? Om det er betent, vil penecillin ta bort betennelsen innen den 12???

Anonymous poster hash: 01540...3f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ville tatt en sjekk i morgen. Datteren min på 5 år er øre barn. Trommehinnene hennes har sprukket iallfall 10 ganger uten smerter. Høres merkelig ut, men hun er bare slik. Hvorfor aner jeg ikke. Feber trenger de ikke ha med ørebetennelse.

Skrevet

Jenta mi er et ørebarn og satt inn dren da hun var 2 år. Hun hadde ofte ørebetennelser og feber. I perioder følte jeg hun gikk med konstant feber. Da hun satt i drenet ble hun mye bedre og er sjeldent syk. Begge drenene har falt ut, men hun trenger ikke å sette i igjen, men går fremdeles til kontroller hver 3 mnd. Hun er 3

Anonymous poster hash: 4e9d4...8ef

Skrevet

Hadde ville tatt en sjekk i morgen. Datteren min på 5 år er øre barn. Trommehinnene hennes har sprukket iallfall 10 ganger uten smerter. Høres merkelig ut, men hun er bare slik. Hvorfor aner jeg ikke. Feber trenger de ikke ha med ørebetennelse.

ok... trommehinnene hennes har aldri sprukket, men da vi var på sykehuset på sjekk, så de at det er fult av væske bak begge trommehinnene. det er heller nesten ingen beveglighet i trommehunnene hennes, så hun hører dårlig...

ja, får ringe de i morgen... "skrekken" er om hun ikke får operere pga betennelse...

HI

Anonymous poster hash: 84061...38d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...