Gå til innhold

Om ikke junior seng, hvilken seng til jente 3år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvilken dere går for da?:)

Anonymous poster hash: 63820...4bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til min på 5 kjøpte vi en dagseng med skuffer og utrekk til ekstra liggeplass fra IKEA :) Veldig greit med de store skuffende under for oppbevaring, og supert med utrekk til overnattingsgjester ;) Ville evnt hatt en annen type halvhøy seng med oppbevaring under, slik at man kan bruke sengen lenge og til flere formål :) Senga blir jo ofte sofa når unga har besøk, så vi likte dagseng veldig godt :)

Denne i mørk har vi :)http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/50080315/

Skrevet (endret)

Når vår skal bytte seng nå snart så står det mellom halvhøy seng fra Hovden med sklie eller Hemnes dagseng fra IKEA. Denne kan dras ut til dobbeltseng, så da har hun plass til overnattingsgjester når det blir aktuelt.

Endret av Appelsinpiken
Skrevet

Vi malte en gammel enkeltseng, vi, og satte på en sengehest. God som ny! Og Frøkna er så stolt av å ha STOR seng!

Skrevet

Til min på 5 kjøpte vi en dagseng med skuffer og utrekk til ekstra liggeplass fra IKEA :) Veldig greit med de store skuffende under for oppbevaring, og supert med utrekk til overnattingsgjester ;) Ville evnt hatt en annen type halvhøy seng med oppbevaring under, slik at man kan bruke sengen lenge og til flere formål :) Senga blir jo ofte sofa når unga har besøk, så vi likte dagseng veldig godt :)

Denne likte jeg godt ! Må man kjøpe madrass på IKEA ? Bor ikke i nærheten av IKEA men denne får vi i bilen uten madrass :)

Kan man feste sengehest på?

Skrevet

Denne likte jeg godt ! Må man kjøpe madrass på IKEA ? Bor ikke i nærheten av IKEA men denne får vi i bilen uten madrass :)

Kan man feste sengehest på?

Har du ikke hørt det? IKEA har fått nettbutikk :D Du må kjøpe madrass der ja, er sånne teite IKEA mål, men madrassen tar ikke store plassen, de er flinke til å vakuum pakke i Sverige tydeligvis ;)

Skrevet

Men hvordan blir madrassen man kjøper??

Når d er uttrekk? Skjønte ikke helt hvordan madrassen blir da.

Og kan man ha sengehest på?

Skrevet

Man må ha to madrasser. Den ekstra madrassen setter du bare bak sengen. Og ingen problem med sengehest :)

Skrevet

Kjøper man da to like madrasser ?:) spør jeg :) vi har litt vi trenger så netthandel er ikke så dumt !

Skrevet

Men hvordan blir madrassen man kjøper??

Når d er uttrekk? Skjønte ikke helt hvordan madrassen blir da.

Og kan man ha sengehest på?

Du må ha 2 madrasser. Enten stabler du dem i høyden på senga, (men det blir kanskje litt høyt for ett så lite barn?) Eller så oppbevarer du den ett annet sted. Jeg har lagt den oppå en rammemadrass vi har som gjesteseng.

Skrevet

Ja, vi gjorde det på den sengen vi bruker som gjesteseng. Da blir det ingen høydeforskjell når man evt skal bruke den som dobbeltseng :)

Skrevet

Kjøp 2 like, og legg de oppå hverandre når utrekk ikke brukes :) så tar det ikke ekstra plass, og du trenger ikke å kjøpe de tykkeste ;) det er jo ikke såå ofte de små har overnatting, så at de har litt tynn madrass akkurat den ene natta går bra :) velg fast skummadrass :)

Skrevet

Den sengen skal vi ha når vi skal bytte. Har tenkt å ha den som dobbelseng hele tiden i starten, og inn mot hjørnet sånn at han kommer seg ut kun i fotenden, så faller han ikke ut.

Da kan en av oss ligge der med ham hvis det skulle være noe, i stedet for at han ligger mellom oss og turner og sparker og holder oss begge våkne. :P

Anonymous poster hash: c0a77...03b
Skrevet

Men tror ikke vi skal kjøpe den på nett...

Leveringskostnad:
2.220,-

Anonymous poster hash: c0a77...03b
Skrevet

Vi kjøpte også dagseng fra IKEA. Kjøpte en som heter Brimnes. Men valgte en ordentlig madrass. Kjøpte madrass som er 90 cm bred (senga er egentlig 80 cm bred, men det er bare å dra den litt ut. Blir da bare plass til 70 cm madrass ved siden av)

Anonymous poster hash: 78913...882

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...