Gå til innhold

Angst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Stavanger neste helg og jeg har jo selvsagt billetter fra norwegian, sitter og biter negler og venter på oppdateringer ang en evt streik. 

SAS har masse dyre billetter og NSB tar tid :P 

Har lite lyst å droppe jentehelg med shopping og vin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi er det streik på gang? Har ikke lest en eneste nyhet i helga...

Hvordan er det med muligheten til nattog? Et pledd og lapp foran øynene (som du får utdelt), en god pute (som du også får utdelt), samt noe god musikk på øra, så kommer du langt før du vet ordet av det :) 

Skrevet

Skal dra etter jobb på torsdag, så da blir det ettermiddagstoget. Det går nattog, men sover dårlig i togsetet og sovekupe koster samme som flybilletten..... Jeg kommer meg til Stavanger, man kanskje ikke like smidig som jeg hadde tenkt :P

Skrevet

Årnær sæ vettu!

Er det streik i morra så kjenner jeg en utålmodig siddis som rett og slett slenger seg i bilen og kjører til Oslo. Og både han og bilen skal hjem igjen til helga, så der er det mulig med haik til Stavanger :)

Men ja, for akk så korte helger, er fly å foretrekke...

Skrevet

Årnær sæ vettu!

Er det streik i morra så kjenner jeg en utålmodig siddis som rett og slett slenger seg i bilen og kjører til Oslo. Og både han og bilen skal hjem igjen til helga, så der er det mulig med haik til Stavanger :)

Drar han torsdag så er det mulig han får selskap av en desperat trønder ;)

Skrevet

Æsj, håper virkelig du greier å komme deg hitover! :)

Som nevnt før, har du tid til overs er det bare å si ifra, så møter jeg deg på 5 min! - Dog er det jo tvilsomt om du har så mye tid til overs om du må ta toget.. :P

Krysser fingra for at streiken blir innstilt. :)

Skrevet

Årnær sæ vettu!

Drar han torsdag så er det mulig han får selskap av en desperat trønder ;)

Han har trønderbart, så det bør jo gå bra :D
Skrevet

Som nevnt før, har du tid til overs er det bare å si ifra, så møter jeg deg på 5 min! - Dog er det jo tvilsomt om du har så mye tid til overs om du må ta toget.. :P

Hvis det blir sas, så kommer jeg tidligere enn planlagt, så da har jeg muligens tid til en kaffe :) 

Hun som skal hente meg har en bissi ettermiddag så da tar jeg sikkert bare bussen inn til Stavanger 

Skrevet

Hvis det blir sas, så kommer jeg tidligere enn planlagt, så da har jeg muligens tid til en kaffe :)

Hun som skal hente meg har en bissi ettermiddag så da tar jeg sikkert bare bussen inn til Stavanger 

Just say when! ;) Sender deg en pm med nr mitt jeg, om du vil ha get;)

Skrevet

Halleluja! Ingen streik :D Da slipper jeg å bruke penger på ekstra billetter

Skrevet

Najs :) God tur! Kos deg på jenteweekend :D Høres knall ut - jeg er ikke det minste misunnelig... ;) 

Skrevet (endret)

:skaal:  :vin: Drikker vin og lader opp til jentehelg :D

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Haha, for en smiley :D Nesten like bra som hyperchicken ;) 

Kooos deg med vinglasset, jeg skal snuse forsiktig på et etter jeg har vært i dusjen :) Og kooos deg på jentehelg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...