.Lillemy. Skrevet 3. november 2013 #26 Skrevet 3. november 2013 Eldste var 7 mnd. Minste er snart 15 mnd og har ikke sovet borte enda.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #27 Skrevet 3. november 2013 Ble litt overrasket over tråden ang samvær med far. Leser der at de fleste 1åringer har overnattet hos noen. Når overnattet ditt barn for første gang? Og hos hvem? Anonymous poster hash: 016b9...840 Tja, det gjelder vel kanskje ikke.. Men mini var 1 år da han ble passet en hel helg. Vi var bortreist i bryllup. Da var barnevakten hjemme hos oss, så det skulle være enklere for mini som da var i vante omgivelser, Gikk kjempebra, men det var fantastisk å komme hjem til han igjen etter 48 timers fravær! Anonymous poster hash: 7f02c...5e7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #28 Skrevet 3. november 2013 Det er bare flaskebarn som sover borte før de er ett år. Mammaer som ammer, lar ikke barna sove borte så tidlig fordi de trenger faktisk puppen og mammaen sin. Heldigvis! Anonymous poster hash: 2a657...f86
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #29 Skrevet 3. november 2013 Min er 5 mnd, og jeg tror ikke han skal sove borte i overskuelig fremtid. Ser ikke behovet. Anonymous poster hash: 0be9a...ac1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #30 Skrevet 3. november 2013 Det er bare flaskebarn som sover borte før de er ett år. Mammaer som ammer, lar ikke barna sove borte så tidlig fordi de trenger faktisk puppen og mammaen sin. Heldigvis! Anonymous poster hash: 2a657...f86 Sier du det? Så når man ammer, så må man amme om natten til barnet er 1 år altså? Anonymous poster hash: 3d9a7...0f0
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #31 Skrevet 3. november 2013 Det er bare flaskebarn som sover borte før de er ett år. Mammaer som ammer, lar ikke barna sove borte så tidlig fordi de trenger faktisk puppen og mammaen sin. Heldigvis! Anonymous poster hash: 2a657...f86 Jeg ammet, men sluttet med nattamming da barnet var rundt 9 måneder. Det er ikke alle barn som henger i puppen 24/7 til de er 2 år vettu Anonymous poster hash: e538a...d1a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #32 Skrevet 3. november 2013 Min var godt over 3 år før han overnatta noe sted... Anonymous poster hash: c48a4...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå