Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Anonymous poster hash: 8bf8e...2bf
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Til min datter på 8 år har jeg kjøpt: Truse, sokker,lego, nattkjole, ansiktsmaske, neglpynt, lipgloss, deo, trøye, hårspray, antibac, såper, vanter, litt godis, øredobber, kjede, viskelær. Anonymous poster hash: bec09...9cb
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Til min datter på 8 år har jeg kjøpt: Truse, sokker,lego, nattkjole, ansiktsmaske, neglpynt, lipgloss, deo, trøye, hårspray, antibac, såper, vanter, litt godis, øredobber, kjede, viskelær. Anonymous poster hash: bec09...9cb Antibac? Why? Anonymous poster hash: a628e...177
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Hun bruker det en del når vi er ute å reiser, noe vi gjør 6-8 uker i året. Har det alltid i vesken sin. Anonymous poster hash: bec09...9cb
Vil Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 http://www.tgr-stores.no/tgr_barn.html Say no more! Handler alle kalendergaver her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå