Gå til innhold

Prøver hun seg på mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min begynte i ny jobb i sommer, det er en type jobb hvor de jobber opptil fem døgnvakter før friperiode Det er et veldig hyggelig arbeidsmiljø og han trives med de fleste der, men det er noe jeg stusser på. Jeg er ikke den sjalue typen og stoler jo på at han klarer fint å velge.

En kvinnelig kollega av mannen, hun ringer alltid mannen min fire fem ganger hvis hun tar over en vakt etter han. Hun skal snakke om brukere og litt løst og fast hver gang, men den som går av og den som går på har et møte ved vaktskifte der de skal snakke om alt det hun alltid lurer på.

Hun ringer også i mannen sine friperioder for å spørre om ting, ting hun egentlig kunne ha funnet ut på kontoret, via andre kollegaer og ting hun egentlig skal vite når hun er på jobb.

I helgen var hele familien på handletur i vår lille hjemby. Ut av ingenting kommer en dame og gir mannen min en veldig god klem, begynner med en gang å snakke veldig med mannen min før hun snur seg til meg å sier at jeg måtte være kona, skrøt veldig av mannen min som en flott kollega og strøk han på armen. Mannen min syntes ikke det var greit, å spurte henne hva hun gjorde der for hun bor jo 1.5 time unna med bil. Hun svarte egentlig ikke på hva hun gjorde der og prøvde å føre en type jobbsamtale med mannen ( kanskje i håp om at jeg skulle gå vekk?)  Da mannen min prøvde å avslutte samtalen fulgte hun oss til bilen og ga seg ikke. Snakket kun til mannen min og stilte seg foran meg og barna.

Nå skal det sies at mannen min ikke er den utroe typen, han har hatt mange muligheter og jeg hadde fått vite det hvis det hadde vært noe av andre.

Han synes ikke denne damen er spesielt  tiltrekkende. Hun ble skilt for under et år siden og er midt i førtiåra, hvis det skulle ha noen relevans.

Prøver hun seg eller er det jeg som er helt på jordet her?

Anonymous poster hash: bd950...b05
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville oppfattet det som om hun var interessert ja...

Skrevet

Hva har skjedd med antennene hennes da?

Er det mulig? Det er nesten til å le av, men hva sier mannen din om dette egentlig og hvorfor svarer han når hun ringer når han har fri?

Hmm..

Skrevet

Hun sliter nok uansett med sosiale koder og hvilke grenser man kan tråkke over og ikke.

Er vel ikke så mye å bry seg med for din del så lenge mannen din ikke er interessert, det er vel heller hun som driter seg ut.

Anonymous poster hash: 4c0c5...f6e
Skrevet

Kan ikke du svare tlf hver gang hun ringer når han har fri, så sier du han er ute/i dusjen el. Ikke så stas å ringe hvis du alltid svarer.

Skrevet

Jeg tror kanskje antennene har blitt litt skadet av et langt ekteskap, kanskje??

Mannen har ikke sagt så mye om denne damen til meg, annet enn at han ikke liker henne og huffer seg når han skal på vakt med henne.Til andre kollegaer ( som jeg også kjenner) gir han utrykk for at han synes hele dama er ubehagelig og at hun ikke forstår nei.  Han må jo jobbe med henne å ønsker ikke uvennskap eller å såre henne, så han avviser henne gang på gang ved å fjerne hendene hennes, flytte seg vekk fra henne, avslutte samtaler som ikke omhandler jobb osv,

Han tar forresten telefonen fordi hun ringer fra forskjellige jobbtelefoner så han vet ikke hvem på jobben som prøver å få tak i han før han tar den.

Jeg følte at det ble veldig i overkant i går så det var derfor jeg lurte på om jeg var helt på jordet.

Hi

Anonymous poster hash: bd950...b05
Skrevet

Pass godt på her, i mitt tilfelle endte det med utroskap i fylla fra samboers side, siden hun har kurtisert ham i laaang tid, pratet samtidig dritt om meg (som var innpakket i at hun "brydde seg om hans ve og vel") slik at han fikk følelser for henne og hoppet til sengs med henne til slutt. Vi sliter enda med det i forholdet, men står sterkt sammen, hun prøvde seg enda i over 1 måned etter at samboer sa at han var tilgitt og ikke var interessert i henne, skrev til ham, prøvde å få til møte. Overså også meg totalt og pratet bare til samboer da vi møtte på henne sammen. Sånne går dessverre over lik for å få det som de vil. Ta alvorsprat med kjerringa, ellers blir kanskje mannen din nødt til å bytte jobb etter hvert.

Anonymous poster hash: 559ef...ba4
Skrevet

Hørtes creepy ut. Stalker kanskje ? :-/ 

Skrevet

Virker som om hun liker han ja, men om det er som en venn/kollega eller om hun er forelsket er ikke godt å si. De manglene sosiale antennene hennes gjør det litt vanlig å svare på. Kanskje mannen din bør si ordentlig fra til henne, at det ikke passer at hun ringer så ofte. At hun heller kan spørre de som er på jobb, i stedet for han. Jeg ville hvertfall vært litt kort mot henne, om jeg var din mann. Kanskje hun til slutt tar hintet?

Skrevet

Dette må mannen din ta tak i.

Han må si fra til henne at han ikke ønsker kontakt fra jobben om ting i sin friperiode om det ikke er veldig viktig og ikke kan finnes svar på på jobben.

Han må også gi beskjed til henne at han ikke liker å bli tatt på i tide og utide.

Om hun ikke gir seg ville jeg gått til sjefen med problemet slik at de kan ta en alvorsprat med henne.

Det hadde aldri vært akseptabelt at en mann gikk å strøk på en kvinnelig kollega mot hennes vilje. Det er like lite akseptabelt at en kvinne gjør dette.

Jeg hadde reagert veldig på denne hendelsen det er å tråkke fryktelig langt over en eller flere linjer rett og slett. Dama må mangle alt av sosiale antenner. 

Er ikke sikkert (men veldig trolig) at hun prøver seg på mannen din men samme hva som ligger bak handlingene hennes er det jo helt klart ubehagelig for din mann og må tas tak i. Skal ikke være slik at han til slutt ikke orker å gå på jobb pga denne damen.

Anonymous poster hash: 1711f...d5b
Skrevet

Dette er ikke noe jeg synes du skal ta tak i, men mannen din, Han må si i fra til henne på en ordentlig og saklig måte. Gir hun seg ikke må han gå til sjefen og si at han missliker å få alle tlf samt utenom jobbtiden ( ikke si til sjefen at denne dama er intr eller sånt, men begynne med å si at det er mye jobb utenom jobbtider fordi det ringes til han hele tiden) Da må jo sjefen ta dette opp i plenen, og dama føler seg kanskje ikke "skutt" med en gang, men nok til å ta hintet....

Anonymous poster hash: da6cf...1a6
Skrevet

Ta det opp i plenum ikke i plenen :P

Anonymous poster hash: da6cf...1a6
Skrevet

Her må mannen din bli tydeligere, for enkelte tar bare ikke et hint uansett hvor tydelige hindrene er... Når hun ringer han fra jobb så må han begynne og avise henne si at den informasjonen enten ligger på kontoret eller ar hun kan spørre en annen kollega for nå har han fri og ønsker derfor å bruke tiden på kone og barn.

Han må si klart i fra til henne ar han ikke ønsker at hun skal ta p han, klemme han osv for det er vare noe han gjør med nære venner, familie, barna og deg. Om hun ikke gir seg da, bør han gå til sin overordnede.

Ellers så syns jeg det er ekstremt at hun kjører nesten 2 timer unna der hun selv bor for og tilfeldig støte på din mann...har dere skrevet at dere skulle akkurat ditt på fb ol ?? Eller har din mann nevnt det på jobb??? Høres jo nesten ut dom om hun har fulgt etter dere ... Cripy!!!!

Skrevet

Ja, hun prøver seg. Si at mannen din må bli mer avvisende.

Anonymous poster hash: c9a32...e45
Skrevet

Dette skurrer litt for min del......

Anonymous poster hash: 4faeb...7c1
Skrevet

det er deg han legger seg med, er det ikke?? ;)

tenk på det hver gang hun ringer. hun får kanskje noen minutter med han på tlf, det er langt mindre enn hva du får ;)

plager det deg veldig, så ta det opp med han.

Skrevet

Det er jo lov å prøve seg ;)

Anonymous poster hash: f95c3...540

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...