Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Jeg har samboer og 1 barn. Vi har vært sammen i ca.7 år. Jeg har adri vært forelsket i han, men vi ble sammen.....og fikk altså et barn. Hadde vi ikke hatt dette barnet sammen så tviler jeg på at jeg hadde vært her. Saken er: jeg er blitt forelsket i en annen, og det er gjensidig. Vi har aldri gjort noe, men skriver mld til hverandre(om egentlig er ille nok) Jeg føler noe å sterkt jeg aldri har følt før og jeg har vell egentlig lyst til å teste ut hva dette er. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette... Jeg ødelegger jo familien:( Men vi er mer som venner, jeg hadde ikke blitt lykkelig over å bli gift med samboeren min:S I tillegg har han problemer som går utover forholdet i tillegg og jeg føler bare mer og mer avsky:( Det jeg ser for meg nå er at jeg flytter i ei leilighet og han sitter igjen med alt(hus bil osv...pga dårlig prioritering og ingen samboerkontrakt) HVA SKAL JEG GJØRE?:s Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 6bb3e...358
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Du må bestemme for hva du vil da. Få time av familievernkontoret, og ordne opp i det økonomiske. Så lett, så vanskelig. Lykke til! Ingen lett avgjørelse... Anonymous poster hash: 385ff...381
Gjest Julia1984 Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Tror du egentlig har svaret på dette selv;-) Du kan jo ikke leve på en løgn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå