Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 ... han har alltid forsikret meg om at det aldri har "vært noe" med noen av dem, og at de alltid bare har vært venner... Han vet at jeg lett blir utrygg og at jeg synes det er uvant. Nå hadde jeg nettopp slått meg til ro med at de faktisk bare er venner og var ikke lengre stressa når han skulle treffe dem. Så sendte jeg PCn min til reparasjon før helgen, og får låne hans gamle... der kommer jeg ved en tilfeldighet over en bildemappe med nakenbilder av noen kjendiser med store bryster..... sammen med.... bilder av flere av disse "venninnene" hans.... de er til forskjell fra kjendisene riktignok påkledt, men samtlige er bilder hvor brystene er i fokus (wet t-shirt, dyp utringning osv...).... Bildene er jo fra litt før "vår tid" (vi har vært sammen i 5 mnd), men han var så tydelig på at de KUN var kompiser.... Jeg føler ikke jeg kan stole på ham med dem mer Samtidig har han nesten utelukkende jentevenner, og jeg vil ikke være den urimelige nye kjæresten som nekter ham å møte samtlige.... Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.... Innspill? Anonymous poster hash: 49f9c...a96
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Skjønner at det er kjipt å finne ut av det! Men du må nesten stole på han eller ikke.. Du kan ihvertfall ikke nekte han jentevenner. Anonymous poster hash: 4a301...3a7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Jeg klarer ikke helt å se hva galt han har gjort? Noen bilder sammen med jentevenner og kjendiser med pupper før deres tid?! Hva gjør vel det? Nå er han jo dessuten sammen med deg fordi han har valgt deg. Anonymous poster hash: 3f432...94e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Varselslampene mine hadde lyst, dessverre. Høres nesten ut som du har endt opp med eksen min. Anonymous poster hash: 7c3e0...afc
Elina Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Du kan jo selv velge hva du vil leve med. Ikke alle takler at kjæresten har mange venner av det motsatte kjønn. Det går begge veier. Men synes det er veldig merkelig at han har slike bilder av kompiser. Det hadde jeg også synes om det hadde vært gutter på bildene men da hadde jeg nok lurt på endel andre ting også. Kanskje det er en grunn til at han har de bildene der? Snakk med han så vil han kanskje klarere det
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Du overreagerer enormt! Samtlige av mine homofile venner har bilder der mine pupper er i fokus, og det er ikke fordi det har vært noe imellom oss (homser tenner som kjent lite på pupper), men fordi det har vært morsomme situasjoner som har involvert mine(store) pupper. Anonymous poster hash: 4eb26...651
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Min mann har bilder fra livet før vi ble sammen. Der er det fyllebilder, med blandt annet noen lettkledde jenter. Wet t-shirt bilder har han også. Jenter som soler sr på stranden. Han har vært helt åpen på at han har slike bilder, og ingen planer om å slette de. Damene på bildene er ikke de han ser på, men minnene fra de dagene og den tiden. Jeg ser ikke noe galt i at han har slike bilder, han har veldig mange bilder, så om noen er slik gjør meg slettes ingen ting. Jeg har også noen bilder med menn på, noen som er litt lettkledde til og med. Min mann bryr seg ikke, har spurt en gang om hvem det er. Her endag kom en av de på besøk, min mann syns det bare var koselig. Jeg har ikke sett han på 15år, men vi fikk kontakt på facebook for litt siden igjen. Det morsomme var at kontakten mellom oss er akkurat den samme. Vi dumpet ned i sofaen, tett inntil hverandre, lo og skravlet som om vi snakket sammen igår. Min mann satt i den samme sofaen og bare smilte av oss, for det er slik han har det med noen av sine jente venner. Han sa etterpå at han syns det var veldig godt å se jeg hadde det slik med mine venner også. Jeg er kune forelsket i min mann, og min mann sier også at det bare er meg han er forelsket i og vil hoppe til sengs med. Anonymous poster hash: fb613...de2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Dette hadde jeg absolutt ikke likt. Man har ikke sånne bilder av personer man bare anser som platoniske venner. Dette høres ikke bra ut dessverre..! Anonymous poster hash: fa208...a81
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 Du som er sammen med Lars E. På Raufoss? Han er sånn på heltid, mange "pupper" i luften likt, sånn at han kan gå til de hvis du ikke oppfører deg som ønsket. Anonymous poster hash: 25435...2d5
Lillababy Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 viss du føler du ikkje kan stola på mannen din ville eg vurdert brudd. eg syns ikkje det er normalt med masse jente venner når ein har dame, men veit at mange tenker annleis. iallefall; opp til deg kva som er ok for deg. om du ser for deg at vennane vil bli problem for deko kan du be han kutta dei ut. viss ikkje han vil,må du enten akseptera,eller gå.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #11 Skrevet 3. november 2013 Mest sannsynlig ei "runkemappe" som han brukte i ensomme stunder. Naturlig å tenne på venner av motsatt kjønn. Tenker nok at disse venninnene ikke vet hva bildene ble brukt til. Men nå som han har funnet deg så har han vel glemt at de ligger der Anonymous poster hash: e6da7...160
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #12 Skrevet 3. november 2013 Jeg syns ikke du overreagerer. Han burde ha fortalt deg hva slags vennskap han tydeligvis har hatt med disse "venninnene" sine. Han må få lov å ha jente-venner, men det er veldig spesielt å ha den type bilder av de. Hvis han henger med damer som han har hatt et slags "forhold" til, så burde du få vite om det syns jeg. Anonymous poster hash: 81801...0f5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #13 Skrevet 3. november 2013 Uff, og så jentevenninner da! Det er den verste typen venninner en type kan ha Anonymous poster hash: 5f6b2...8b7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #14 Skrevet 3. november 2013 Er han gay? hehe Anonymous poster hash: f0c6c...487
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå