Gå til innhold

Hvilken av disse kjolene er finest? *bilder*

Anbefalte innlegg

Skrevet

3

Anonymous poster hash: 93fce...16b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr. 2. Gjerne med en liten hvit boleri i "pels" til, så blir du litt vinterdronning. Ja, definitivt nr. 2, jeg får nesten lyst til å gifte meg igjen i en slik kjole!

Anonymous poster hash: d7dab...16b
Skrevet

Til bryllup (ikke i kirken). Er jo så mye å velge mellom, så hjelp meg litt damer!! :) Har funnet noen kjoler jeg liker veldig godt, så hva synes dere? Hvem er finest? Eller er ingen fine? Alt er lov å si! :) Jeg er 176 høy og normalt slank, ca 66 kg - så ikke så tynn som modellene men ikke så langt unna heller. 

Om jeg måtte valgt, ville jeg valt nr 3. Men liker ikke den lengden på kjoler . Men alle var jo fine i og for seg

Skrevet

4!!!!!! Elsker den😍

Anonymous poster hash: b0875...be7

Skrevet

1eller 4. 2 var for kort

Anonymous poster hash: f1c56...585

Skrevet

Jeg synes nr 3 var klart finest!

Jeg må bare spørre, for akkurat nå er jeg litt forvirret. .. er det, eller er det ikke lov å poste bilder man ikke eier? Trodde man måtte poste bildelinker? Men så ser jeg flere poster med bilder der brukermoderatorer deltar, så da virker det jo som om det er lov?

Skrevet

Jeg liker heller ikke stroppeløs. Har enda ikke sett noen som faktisk kler det. Puppene får ofte en pussig fasong og man går å drar i kjolen hele dagen. Men om det er det du vil ha så ville jeg valgt nr 3 :)

Skrevet

Alle var nydelige! Tror du finner den perfekte om du prøver de! Ut i fra bildene likte jeg best nr. 2! :)

Anonymous poster hash: 88fd3...cde
Skrevet

Flotte kjoler alle sammen! :)

..men jeg ville vært obs på kjolelengden, så ikke du fremstår som stuttjukk på Dagen.
Kjoler som stopper midt på leggen har en tendens til å ikke fremheve lange bein, akkurat..

Anonymous poster hash: 4a872...c99
Skrevet

Flotte kjoler alle sammen! :)

..men jeg ville vært obs på kjolelengden, så ikke du fremstår som stuttjukk på Dagen.

Kjoler som stopper midt på leggen har en tendens til å ikke fremheve lange bein, akkurat..

Anonymous poster hash: 4a872...c99

Hmm... takk for tipset! Tenkte jeg faktisk ikke på, så det skal jeg være litt obs på! :)

Skrevet

Kan jeg svare ingen? ;p

Anonymous poster hash: e64c3...435

Skrevet

Kan jeg svare ingen? ;p

Helt lov det ja! :) Hva slags kjoler liker du da? Eller hva tenker du kan passe til meg (utfra info om høyde osv)? Alltid godt med inspirasjon og tips :)

Skrevet

Kan jeg svare ingen? ;p

Helt lov det ja! :) Hva slags kjoler liker du da? Eller hva tenker du kan passe til meg (utfra info om høyde osv)? Alltid godt med inspirasjon og tips :)

Ikke lange kjoler, de skal bare gå rett over knærne? Kan poste noen linker i kveld, men nå må jeg ut på forestillinger med eldste. :)

Skrevet

Hva hadde dere synes om nr 3 med litt MINDRE fluff i skjørtet da?

Skrevet

Jeg likte best nr 1 og 4. Men flotte kjoler alle sammen!

Skrevet

Stroppeløs er lekkert på f eks meg som har små pupper. Sitter der de skal i stroppeløs bh og har armer og skuldre som er litt definerte. Det er min måte å fremheve ting, utringa er ikke noe vits om jeg må ha push up bh for å oppnå noe å skryte av ( juks i mine øyne hehe, latterlig mye polstring på mange bh er synes jeg. ) hehe 50/50 pupp og fake..... Lite kult når bh en skal av. Men har man pupper med en viss str blir det nok mye dra opp kjolen ja , og også litt fælt når puppene blir skvisa opp på toppen hehe

Anonymous poster hash: 39c39...1da

Skrevet

Stroppeløs er lekkert på f eks meg som har små pupper. Sitter der de skal i stroppeløs bh og har armer og skuldre som er litt definerte. Det er min måte å fremheve ting, utringa er ikke noe vits om jeg må ha push up bh for å oppnå noe å skryte av ( juks i mine øyne hehe, latterlig mye polstring på mange bh er synes jeg. ) hehe 50/50 pupp og fake..... Lite kult når bh en skal av. Men har man pupper med en viss str blir det nok mye dra opp kjolen ja , og også litt fælt når puppene blir skvisa opp på toppen hehe

Anonymous poster hash: 39c39...1da

Haha :) Enig med deg der! Jeg er nok en av de med små pupper, selvom jeg ofte skulle ønske jeg hadde hvertfall litt større! :P Er en medium B cup - for å beskrive det best..... Så ikke mye som "ramler" ut her i gården nei.... :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...