Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 ... som kommer og går:s Er 9 dpo nå og det gir seg ikke, kjennes ut som menssmerter. Noen som har opplevd dette? Anonymous poster hash: 86144...f62
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Jeg. Jeg var gravid. Testet positivt 6 dpo. Tro det eller ei Anonymous poster hash: beaef...cee
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Jeg. Jeg var gravid. Testet positivt 6 dpo. Tro det eller ei Anonymous poster hash: beaef...cee Har du slitt med menssmerter før eller kom det først da? Spørr fordi jeg pleier å få smerter ca en uke før ikm, men dette var jo veldig tidlig. Tørr ikke å håpe... Anonymous poster hash: 86144...f62
Edelweis Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 i følge UL så har jeg testet 2 DPO da. (stoler lite på at den er rett men) så kanskje du skal ta en test?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Tørr ikke:-\ Har hatt mitt første aid forsøk, etter 3 år som prøver. Orker ikke skuffelsen... Skal ta blodprøve neste uke, så da får jeg vel dommen da. Anonymous poster hash: 86144...f62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå