Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Har så magevondt med kramper pga spiralen, og vondt/ubehagelig nedentil, stikker og klør og er vondt. Ringte lege tidligere i uka, men pga at jeg hadde gått så lenge med slike ubehag fikk jeg først time til uka, men nå har det blitt verre, så vurderer å prøve å ta den ut selv? Eller er det veldig dumt? Litt desperat! Anonymous poster hash: e7325...4fe
Gjest Morn du Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Ehm, tror ikke du skal gjøre det selv. Ville heller tatt turen til legevakta og blitt der til de hjelper deg.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Lurer på et selv jeg 😜 noen her som har prøvd å fjerne spiral selv?? Anonymous poster hash: c717e...ac1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Lurer på et selv jeg 😜 noen her som har prøvd å fjerne spiral selv?? Anonymous poster hash: c717e...ac1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Hi her. Drar ikke på legevakta for dette når jeg har time til uka for å få fjernet den. Er vondt, å jævlig ja..men synes ikke dette er noe "legevakt-krise". Skal nok holde ut til onsdag, om jeg ikke tar den selv, om jeg får det til da. Anonymous poster hash: e7325...4fe
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Det var nokså ubehagelig å ta den ut til lege, så kunne ikke falle meg inn å ta den ut selv! Anonymous poster hash: 01cfc...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå