Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Hei!jeg lurte på noe.. jeg vet at de som tjener masse penger betaler masse skatt!Men jeg skal nå ha 23 % skattetrekk ut året.. og i November vil jeg få 3 måneders lønninger utbetalt på en gang. Ca 80 000 kr brutto... Må jeg betale sånn 55 % eller noe da? Tenker det er litt spesielt når det er vanlig lønn men utbetalt på en gang (tjener vanlig lønn ved siden av også, men skatteprosenten skal være ok etter prat med skatteetaten) Hjelp:) Anonymous poster hash: c08ae...86e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Du blir bare trekt 23% uansett. Anonymous poster hash: babc6...07d
mamma_til_gutt Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Du blir bare trukket 23% uansett hvor mye du får, men en så stor utbetaling vil jo trolig gi deg baksmell, så jeg ville regnet selv og ikke snakket med Skatteetaten om det.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Nei skal ikke bli baksmell.. har jo bestilt nytt skattekort utifra info om hva jeg vil få iløpet av året:) Praten med Skatteetaten var bare for å høre hvordan man best bør løse det i forhold til skatt og så mye ekstra plutselige penger.. Anonymous poster hash: c08ae...86e
mamma_til_gutt Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Men vil ikke 3 månedslønner gi deg en høyere årslønn totalt i 2013 enn hva du trodde i januar?
mamma_til_gutt Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Mulig jeg er treig her har du akkurat fått nytt kort hvor dette er medregnet får du ikke baksmell nei
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Hvis disse er tatt høyde for i det nye skattekortet så vil du ikke få baksmell nei Anonymous poster hash: babc6...07d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå