Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Er det noen som har jenter med mer hår enn vanlig? Eller er slik selv? Hun er nå ni år, og har blitt klar over selv at hun har mye hår på armer og ben. Merket i sommer at hun helst ville skjule bena, og jeg får såklart vondt av henne. Hårveksten er ganske mørk i tillegg, så det synes ganske godt. Litt tidlig å begynne å fjerne hår synes jeg, er det noen som har gode råd til meg? Anonymous poster hash: 0e181...ef2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Jeg begynte når jeg var rundt 10, hadde ikke så kraftig hårvekst da men..gjorde det lell Anonymous poster hash: 377fa...421
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Jenta mi på 6 har utrolig mye hår på bena. Hårene er tynne, men veldig lange! Selv er hun strålende fornøyd og gleder seg til hun får like mye som pappaen Merkelig nok har hun nesten ikke hår på hodet.... Anonymous poster hash: 646d0...790
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Ja, jenta mi på 7 år har skikkelig pels på armene! Heldigvis er det tynne lyse hår, ellers hadde man ikke sett armene under. Hun har ganske hårete bein også, men ikke så ille som på armene. Hun plages litt av de, og har lagt merke til at hun har mer enn de andre jentene i klassen. Hun har ikke så kraftig hårvekst på hodet da.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Jeg begynte å barbere leggene mine da jeg var rundt 11 eller 12. Hadde helt utrolig mye hår på leggene, og har idag skikkelig skikkelig hårete legger. Husker det var noen kommenterte leggene mine og sa noe sånt som "Oj, du er hårete!", og det var det som gjorde at jeg begynte å barbere. Har heldigvis veldig lyse hår. Har kun hår på armer, ben og hodet. Er ikke plaget av hårvekst ellers på kroppen. Anonymous poster hash: bf1d3...0b9
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Jenta mi har som sagt mørke hår, og det er masse Hun har riktig nok tykt hår på hodet og. Kan vel ikke annet enn å fjerne dem når hun kommer til det punktet, men synes det er så synd at en liten jente må føle at hun ikke er fin nok pga hårvekst. Hun har og hår på ryggen, men det er heldigvis litt lysere og mer dunaktig. Hi Anonymous poster hash: 0e181...ef2
smurfis Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Jenta mi har som sagt mørke hår, og det er masse Hun har riktig nok tykt hår på hodet og. Kan vel ikke annet enn å fjerne dem når hun kommer til det punktet, men synes det er så synd at en liten jente må føle at hun ikke er fin nok pga hårvekst. Hun har og hår på ryggen, men det er heldigvis litt lysere og mer dunaktig. Hi Anonymous poster hash: 0e181...ef2 Vi fjerner jo hår nesten alle sammen, jenter altså. Synd at det er slik det er blitt, men om hun plages av det så ville jeg latt henne fjerne det, uten tvil! Datteren min kommer muligens til å få litt mer hår enn det som er vanlig på legger og armer. Den dagen hun syntes det er flaut skal hun få lov til å fjerne det. De har nok av ting å tenke på i den alderen og det med håret er så lett å bli kvitt at det hadde jeg ikke tenkt over en gang.
Miljøterrorpeuten Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Beste hadde jo selvfølgelig vært hvis hun kunne være komfortabel med det MEN, de har jo sin mening om ting og tang uansett. Nå er det jo "heldigvis" et år til neste sommer da. Hvis det plager henne så mye at det hemmer henne ville jeg kjøpt inn utstyr og vist henne hvordan man barberer det bort hvis det var min datter tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 Hvilken hårfjerningsmetode ville dere brukt på armer til barn? Det stikker jo med hårstubbene om de barberer, og voks er jo litt vondt. Anonymous poster hash: c188b...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå