Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Skal ikke koste mye. Dette er min manns niese. Mine nieser på 4 og 1 år får kosedyr som hopper til 169 kr. Min famile er ikke opptatt av prisen på gavene de får, dessverre gjelder ikke det for min manns side. Har sluttet å spørre der hva de ønsker seg. Det blir for dyrtrett og slett. Ikke har vi god økonomi heller, vil heller bruke noen kr. på ungene våre. Anonymous poster hash: 1378e...219
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Treningst-skjorte, har på xxl, om hun trener. Votter og lue fra f.eks. Hm. Nattdrakt. Alltid deilig med ny nattdrakt til jul. Bok Hobbyartikler, f.eks. små lerret med pensler og maling. Billig på Clas Olsson Søstrene grene har mye billig stæsj. Legg med en billig negllakk/lipgloss fra hm så blir det topp. Anonymous poster hash: 43495...682
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Det er vanskelig. En 9 år gammel jente kan jo ha tatalt forskjellig interesse fra ei annen 9 år gammel jente. Noen er mer "voksne" og andre mer "barnslige". Men her er noen forslag : En håndball Sminke Kremer Top model tegnesaker Neglelakk Penner i mange forskjellige farger Klær Liker hun å sy/brodere/hekle/strikke kan dere jo gi noe innenfor det temaet Hvilken type er niesen deres da? Anonymous poster hash: c637c...711
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Jeg hadde ikke blitt glad for sminke til min 9 åring, ser at det blir foreslått her... Magasinet Julia og litt godis Neglelakk Top Models tegnebøker eller hårbørste Hobbyesker (ex: lag viskelær) fra lekebutikken Øredobber hvis hun har hull i ørene Anonymous poster hash: 79785...855
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Min på 9 hadde blitt glad for: Pannebånd og venter fra Wow DVD Bok En kul topp fra feks HM med kule armebånd eller lue til Skonedagbok/vennebok One direction pysj fra Cubus Anonymous poster hash: 92314...264
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 kjøp en fin topp på WOW eller en veske/lue/skjerf/pannebånd etc de har der, masse kult ! Anonymous poster hash: ea45a...f30
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Kniv, øks eller verktøyskrin til hyttebygging. En bok eller lydbok. Eksperimentsett. Hodelykt. Sykkellykt. Treningstights. Kinobilletter. Anonymous poster hash: 16b7d...0c6
Love my kidz Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Min niese ønsker seg pc-spill Sims 3, koster 350,- på OBS, og så ønsker hun seg noe fra Lego Friends.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå