Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Jeg er samboer Har førerkort og vi har hver vår bil Eier et mellom stort hus som vi har pusset opp To barn Jeg er leder med 6 ansatte under meg og jobber 100% Jeg studerer bachelor 100% Jeg sitter i to styrer i to forskjellige frivillige organisasjoner Jeg trener tre ganger pr uke Jeg følger begge barna på sine aktiviteter Samboeren jobber som servicekordinator i et internasjonalt ingeniør firma Hvem er jeg? :-) Anonymous poster hash: 8cd09...85f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Kari Jaquesson? Anonymous poster hash: 36a04...eae
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 En med et veldig bekreftelsesbehov...og en som virker å ha en lat mann, som ikke følger barna på deres aktiviteter? Anonymous poster hash: 7a02c...228
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Ganske normal/A4 Men engasjert i det du driver med Også synes jeg du er heldig eller har hatt flaks med lederstilling uten at du har bachelor engang. Har jeg ikke hørt om før tror jeg. Alt i alt, en aktiv og positiv dame... Anonymous poster hash: 483a0...bb4
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 En som jager status? En som har litt behov for å markere seg? En som trenger å lage dette innlegget for å skryte litt, fordi hun føler seg litt bra? Anonymous poster hash: 5149c...56a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Mannen følger også på aktiviteter så nei han er ikke lat. Driver en butikk og har mye utdanning men tar bachelor nå, og nei trenger ikke bachelor for å være leder. Alder er 29 år, mannen er 32. Barna er 11 og 6. Har ingen statusting, men jeg liker heller ikke å shoppe og hjemmet et et hjem og ikke et utstillingsmodell HI Anonymous poster hash: 8cd09...85f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Selvopptatt som må spørre om det her inne! Anonymous poster hash: 740d6...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå