Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 hei, jeg skal kjøpe ps4 til mannen til jul, og tenkte jeg skulle ha med noe et spill, men er ikke så veldig mange som blir lansert sammen med konsollen.... Han liker spill av typen "Splinter cell", men ikke nødvendigvis splatter-drepe for moroskyld-spill... Han har ikke spillt på en del år, (hatt det for travlelt, så nå tenker jeg det er på tide han hadde ikke prioritert å kjøpe det selv, blir heller spill til barna... Tips mottas med stor takk (for jeg har virkelig IKKE peiling ) Anonymous poster hash: 6534c...e03
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Mannen min sier: Call of duty (det nyeste) Gta Anonymous poster hash: ba303...b7c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Cod Gta Assasians creed Anonymous poster hash: b6df5...163
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Cod Gta Assasians creed Anonymous poster hash: b6df5...163 Helt enig med dette Anonymous poster hash: 5aa94...9b2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Voksne mannfolk spiller ikke dataspill. De benytter fritiden sin til noe produktivt i stedet. Anonymous poster hash: 89199...c65
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Voksne mannfolk spiller ikke dataspill. De benytter fritiden sin til noe produktivt i stedet. Anonymous poster hash: 89199...c65 Mens voksne damer bruker fritiden sin på DiB/BiM? ja, det er jo produktivt. Anonymous poster hash: 6534c...e03
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Voksne mannfolk spiller ikke dataspill. De benytter fritiden sin til noe produktivt i stedet. Anonymous poster hash: 89199...c65 Mens voksne damer bruker fritiden sin på DiB/BiM? ja, det er jo produktivt. Anonymous poster hash: 6534c...e03 Ja men det er for å få råd og hjelp, det er noe annet. Å spille spill er å kaste bort tiden på noe meningsløst! Anonymous poster hash: 89199...c65
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Voksne mannfolk spiller ikke dataspill. De benytter fritiden sin til noe produktivt i stedet. Anonymous poster hash: 89199...c65 Tror man skal være litt forsiktig med å mene noe om hva andre gjør for å slappe av, eller se på som en hobby Anonymous poster hash: ddbed...309
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 Voksne mannfolk spiller ikke dataspill. De benytter fritiden sin til noe produktivt i stedet. Anonymous poster hash: 89199...c65 Mens voksne damer bruker fritiden sin på DiB/BiM? ja, det er jo produktivt. Anonymous poster hash: 6534c...e03 Ja men det er for å få råd og hjelp, det er noe annet. Å spille spill er å kaste bort tiden på noe meningsløst! Anonymous poster hash: 89199...c65 Du ser aldri på tv heller regner jeg med? Med unntak av visse dolumentarer og nyheter for å holde deg oppdatert. Gjør du kun nyttige ting hele tiden? Må være ganske kjedelig Cod ghost er en av releasetitlene til ps4. Gleder meg skikkelig til ny konsoll og spill (PS: jeg er en voksen dame) Anonymous poster hash: 5aa94...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå