Gå til innhold

Brudd i hånda?? Eller bare forslått..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at det er minimal sjanse for brudd i hånda om jeg kan strekke ut hånda og knytte hånda??

Har såå sykt vondt i området mellom tommelen og pekefingeren. Men antar (og håper) at den bare er forslått. Har hovnet opp og så vidt begynt å bli litt blå. Kjenner at det gjør vondt nedover og opp i pekefingeren.

Anonymous poster hash: 09a54...760

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du både kan strekke og knytte hånden er det, som du sier, minimale sjanser for at det er brudd.

Men, det er hånden det er snakk om, og det er en del småknokler i området som kan får brist eller brudd. Da bør man håndtere det som et brudd, dvs gi det helt ro. Så jeg ville tatt et rtg-bilde for å være sikker.

Hvordan gjorde du dette, da?

Anonymous poster hash: c76c4...2cb
Skrevet

Takk for svar.

Jeg fikk et slag på den da jeg spilte innebandy.

Hi.

Skrevet

Jeg ser an til i morgen forresten. Virker som det går bedre, men gjør vondt når jeg bruker den og det har begynt å gjøre vondt i håndleddet :s

Hi

Skrevet

Om det ikke er brudd eller brist, så kan det også være at du har fått en låsning i håndrotsknoklene. Jeg får lett slike, og det kan bli forferdelig vondt. Da er en tur til en kiropraktor genialt, en knekk eller to og så er det helt bra igjen :) En kiropraktor kan også henvise deg til røntgen hvis h*n mener det er nødvendig.

Du iser ned og holder den litt høyt osv, sant? Is ned ti minutter et par ganger til før du legger deg i kveld.

Skrevet

Om det ikke er brudd eller brist, så kan det også være at du har fått en låsning i håndrotsknoklene. Jeg får lett slike, og det kan bli forferdelig vondt. Da er en tur til en kiropraktor genialt, en knekk eller to og så er det helt bra igjen :) En kiropraktor kan også henvise deg til røntgen hvis h*n mener det er nødvendig.

Du iser ned og holder den litt høyt osv, sant? Is ned ti minutter et par ganger til før du legger deg i kveld.

Jeg avventer til i morgen ihvertfall, er så typisk at det er bedre i morgen ;)

Ja iser ned, har heldigvis ikke hovnet opp så mye. Er en liten kul med str som en 1 kroningen. Øm når jeg tar på den og vondt når jeg trykker på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...