Gå til innhold

Utrygg i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vårt barn på 2 blir forfulgt og dyttet/slått av et annet barn i bhg. Dette barnet har en diagnose som gjør at h*n gjør dette. Bhg greier ikke å se etter at vår datter slipper unna, h*n forfølger henne og leter etter henne for å skade henne.
Dette er ikke noe bhg har fortalt meg, men jeg vet det fra andre foreldre + at barnet vårt gir uttrykk for at hun er redd dette barnet. Jeg har forsøkt å ta dette opp med bhg, men de er unnvikende, vil ikke svare og henviser til taushetsplikten. De hverken bekrefter eller avkrefter at dette er et problem. 

Hva gjør jeg? Det går jo greit helt til den dagen kommer at det ikke går greit og vårt barn blir skadet. 

Anonymous poster hash: 58e81...174
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh herregud dette må du gå til styrer med. Helt rett , en dag leverer du henne der og må hente et barn på legevakt/ sykehus . Har selv en liten toåring og jeg ville aldri klart å levere han et sted jeg visste han var redd og faktisk har grunn til det.

Anonymous poster hash: 07a1a...197

Skrevet

Skjønner ikke hva mødre tenker med / på.

Det er DITT ansvar at jenta di ikke lider i barnehagen.

Du sender henne ikke inn i en situasjon som dette !  Dette må fikses nå.

Du må snakke med ped leder.

Hadde en sånn unge i bh der jeg jobbet , var autist , å gikk bare rundt å slo å kløyp å beit de andre barna , gjerne en spesiell de sikter seg inn på også.

Jeg fulgte med så godt jeg kunne å dro han bort hver gang.

Men de andre som jobbet der brydde seg ikke noe særlig.

Dette er fælt for jenta di. Stakkar.

Du må gjøre noe. hadde aldri sendt mitt barn på 2 i bh hvis hun hadde det slik !

Anonymous poster hash: f0c82...b59
Skrevet

Ped leder og styrer. Gjør de ikke noe kontakter du kommunen med en klage. Hvis det fortsatt ikke skjer noe må du kreve å bli overflyttet til en annen barnehage/avdeling om ikke det andre barnet kan kastes ut.

Anonymous poster hash: 40d9a...69a
Skrevet

Planen er å kontakte styrer. Dette er en liten barnehage, så jeg tror det er best. 

Å få plass andre steder er problematisk, og det er ikke flere småbarnsavdelinger i bhg... 

Får prøve å få dette løst, for jeg kjenner at dette er noe som tærer...

Anonymous poster hash: 58e81...174
Skrevet

Kontakt kommunen.

Hvis det ikke nytter å snakke med styrer.

Hvis ikke det nytter, ville jeg byttet avd eller Bhg.

Viktigaste er at jenta er trygg.

Kan en melde barnehage til barnevernet ?

Evt spør de om råd?

Ikke vet jeg.

Men jeg hadde gjort alt i min makt .

Skrevet

Her å du være veldig tydelig og steinhard! Dette barnet med diagnose må forfølges(!) til en hver tid av en av de ansatte, for å hindre dette barnet i å skade/plage barnet ditt. Ressurser er ingen unnskyldning! Barnet ditt har rett på å føle seg trygg og trives. Bare tenk så skadelig det er for folk å jobbe med en tyrann på arbeidsplassen. Hvordan er det da for en toåringen?! Som ikke kan sette ord på det selv engang?!

Kjenner jeg blir utrolig provosert! Dette er barnehagens ansvar, og de må ta tak i dette med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...