Gå til innhold

Mørke truser misfarget av utflod? Andre som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen gode bommuldstruser som jeg har brukt en stund. Oppdaget plutselig at disse nå var misfarget, mesten orange. men kun en flekk begrenset til der utfloden havner, nederst I trusa.

Dette har skjeddd med glere av de mørke trusene og alle på same sted. Syns det var litt merkelig. Har vasket de på same mate som alltid, og ikke skiftet vaskemiddel heller. Andre som har opplevd dette

Èr gravid da, men det skulle vel ikke ha noe til å si?

Ikke spesielt farlig med trusene altså, jeg kjøper jo bare Nye, men syns det var litt rart at det skulle skje helt plutselig etter at jeg har brukt de hele graviditeten og før det også.

Anonymous poster hash: d011a...d17
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kan jo komme av at det er surt? Urin kan vel være litt som salmiakk hvis det blir liggende? Ikke at jeg mener du tisser på deg altså ;) men det er jo ofte vanskelig å holde på alt når man er gravid ;-)

Skrevet

Mine svarte truser blir også sånn. Aner ikke hva det kommer av. Er ikke gravid.

Anonymous poster hash: 90271...428

Skrevet

Mine truser blir også slik! Noen har nesten rød farge, så skvatt litt når jeg oppdaget det og trodde det var tanta som var kommet! Hehe :)

Vet ikke hvorfor det blir slik..

Anonymous poster hash: ad845...f27

Skrevet

Det kommer ikke av utflod. Det er kombinasjonen vaskemiddel + urin som kan gi misfarging i mørke truser.

Anonymous poster hash: 00aaf...68e
Skrevet

ja, sånn Orange/brun/rødfarge i sorte truser ??? opplevd det noen ganger ! =/ yack

Anonymous poster hash: b6501...fef
Skrevet

Det kommer ikke av utflod. Det er kombinasjonen vaskemiddel + urin som kan gi misfarging i mørke truser.

I så fall anbefaler jeg å bruke ca 1 ss eddik som skyllemiddel i hver vask. Det løser opp såperester (og lukter ikke).

Anonymous poster hash: 6cd82...273

Skrevet

Bra det ikke bare er meg hehe. Har jo hatt disse lenge, så bare så rart at det plutselig har kommet I det siste. Kan jo være jeg lekker litt hehe. Har ikke heeelt kontroll over blæra for tiden.

Anonymous poster hash: d011a...d17
Skrevet

Mine mørke truser har alltid blitt slik. Tror nok det er ganske normalt. :-)

Anonymous poster hash: 829dd...62f

Skrevet

I så fall anbefaler jeg å bruke ca 1 ss eddik som skyllemiddel i hver vask. Det løser opp såperester (og lukter ikke).

Anonymous poster hash: 6cd82...273

Ville ikke brukt det på klær som er stretch. Det ødelegger strikken

Anonymous poster hash: 4a21c...98a

Skrevet

Det skjer med mine mørke truser også. Rødlig og lys flekk.

Anonymous poster hash: a089a...8e8

Skrevet

Yup, mine og. Bra du starta tråden , har lurt på hvorfor hehe

Anonymous poster hash: 1afd4...2b5

Skrevet

Mine også! Irriterende, for det ser så udelikat ut. Og jeg liker ikke å bruke truseinnlegg hele tiden...

Anonymous poster hash: ee643...412

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...