Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Har noen gode bommuldstruser som jeg har brukt en stund. Oppdaget plutselig at disse nå var misfarget, mesten orange. men kun en flekk begrenset til der utfloden havner, nederst I trusa. Dette har skjeddd med glere av de mørke trusene og alle på same sted. Syns det var litt merkelig. Har vasket de på same mate som alltid, og ikke skiftet vaskemiddel heller. Andre som har opplevd dette Èr gravid da, men det skulle vel ikke ha noe til å si? Ikke spesielt farlig med trusene altså, jeg kjøper jo bare Nye, men syns det var litt rart at det skulle skje helt plutselig etter at jeg har brukt de hele graviditeten og før det også. Anonymous poster hash: d011a...d17
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Kan jo komme av at det er surt? Urin kan vel være litt som salmiakk hvis det blir liggende? Ikke at jeg mener du tisser på deg altså men det er jo ofte vanskelig å holde på alt når man er gravid ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Mine svarte truser blir også sånn. Aner ikke hva det kommer av. Er ikke gravid. Anonymous poster hash: 90271...428
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Mine truser blir også slik! Noen har nesten rød farge, så skvatt litt når jeg oppdaget det og trodde det var tanta som var kommet! Hehe Vet ikke hvorfor det blir slik.. Anonymous poster hash: ad845...f27
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Det kommer ikke av utflod. Det er kombinasjonen vaskemiddel + urin som kan gi misfarging i mørke truser. Anonymous poster hash: 00aaf...68e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 ja, sånn Orange/brun/rødfarge i sorte truser ??? opplevd det noen ganger ! =/ yack Anonymous poster hash: b6501...fef
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Det kommer ikke av utflod. Det er kombinasjonen vaskemiddel + urin som kan gi misfarging i mørke truser. Anonymous poster hash: 00aaf...68e I så fall anbefaler jeg å bruke ca 1 ss eddik som skyllemiddel i hver vask. Det løser opp såperester (og lukter ikke). Anonymous poster hash: 6cd82...273
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Bra det ikke bare er meg hehe. Har jo hatt disse lenge, så bare så rart at det plutselig har kommet I det siste. Kan jo være jeg lekker litt hehe. Har ikke heeelt kontroll over blæra for tiden. Anonymous poster hash: d011a...d17
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Mine mørke truser har alltid blitt slik. Tror nok det er ganske normalt. :-) Anonymous poster hash: 829dd...62f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #10 Skrevet 2. november 2013 Det kommer ikke av utflod. Det er kombinasjonen vaskemiddel + urin som kan gi misfarging i mørke truser. Anonymous poster hash: 00aaf...68e I så fall anbefaler jeg å bruke ca 1 ss eddik som skyllemiddel i hver vask. Det løser opp såperester (og lukter ikke). Anonymous poster hash: 6cd82...273 Ville ikke brukt det på klær som er stretch. Det ødelegger strikken Anonymous poster hash: 4a21c...98a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #11 Skrevet 2. november 2013 Det skjer med mine mørke truser også. Rødlig og lys flekk. Anonymous poster hash: a089a...8e8
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #12 Skrevet 2. november 2013 Yup, mine og. Bra du starta tråden , har lurt på hvorfor hehe Anonymous poster hash: 1afd4...2b5
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #13 Skrevet 2. november 2013 Mine også! Irriterende, for det ser så udelikat ut. Og jeg liker ikke å bruke truseinnlegg hele tiden... Anonymous poster hash: ee643...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå