Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Hva hadde dere tenkt om et barn på 6-7 år fortalte dere dette? Anonymous poster hash: dbd3e...94d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Kommer an på settingen. At pappa kjefter mest trenger ikke bety at han gjør det ofte, men at han gjør det mer enn mamma. At mamma gråter mest gjør meg litt mer betenkt. Dersom hun er gravid, eller nettopp har mistet noen har det en forklaring, men utover det synes jeg foreldre skal prøve å holde tårene borte når de kan. Dersom mor gråter mye blir ungene bekymret.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Kommer an på settingen. At pappa kjefter mest trenger ikke bety at han gjør det ofte, men at han gjør det mer enn mamma. At mamma gråter mest gjør meg litt mer betenkt. Dersom hun er gravid, eller nettopp har mistet noen har det en forklaring, men utover det synes jeg foreldre skal prøve å holde tårene borte når de kan. Dersom mor gråter mye blir ungene bekymret. Dette er svogeren min og kona det handler om. Vi vet alle at han har et forferdelig sinne og jeg oppfattet utsagnet som at mor gråter når far er sint, men akkurat det kan nok være farget av at jeg vet hvor rå han kan være når han er sint. Vi har flere ganger opplevd at han skjeller henne ut blant andre og mannen min har måtte trøste henne flere ganger når hun har grått etter å ha blott behandlet sånn. Jeg har vondt av både svigerinne og barnet, men det er jo ikke snakk om fysisk vold (som vi vet da) og de gangene han har skjelt henne ut har ikke barnet vært i nærheten, så jeg føler ikke at vi har grunnlag for å sende bekymringsmelding til bv. Jeg skjønner ikke hva som får en klok og oppegående kvinne til å godta en sånn behandling. Hi Anonymous poster hash: dbd3e...94d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Det høres jo ikke så veldig bra ut. Jeg tenker at unger fort kan kalle det å få tilsnakk eller bli irettsagt som kjeft, men at far skjeller ut mor er ikke greit, uansett. Far trenger et sinnemestringskurs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå