Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Når kommunen lover en praksisplass men det drøyer ut og etter 2 måneder får man beskjed om at det ble uaktuelt og de nekter å si hvorfor, hva gjør man? Anonymous poster hash: 47d01...0ad
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Har dere det skriftlig? Anonymous poster hash: 42c55...afc
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Nei, men ordføreren blant annet satt på møtet å tilbydde plassen. Anonymous poster hash: 47d01...0ad
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Ingensom vet om jeg har krav på noen forklaring? Jeg har jo sagt nei til andre i påvente av denne Anonymous poster hash: 47d01...0ad
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 ? Anonymous poster hash: 47d01...0ad
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Be om kopi av møtereferat med ordføreren. Spør også om andre møtereferat som omhandler dette. Mulig de er unntatt offentlighet. Møteref m ordfører som dere var på bør dere få kopi av. Sett lokalavisen på saken. Lovet utdannelse inndratt. Da blir de presset og må svare for seg. Lykke til. Anonymous poster hash: 42c55...afc
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 De haddeikke møtereferat da det var en uformell samtale Anonymous poster hash: 47d01...0ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå