Gå til innhold

Hva kjøpte dere til babyen til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år er babyen min 9 mnd til jul. Hva kjøpte dere?

Usikker...

Anonymous poster hash: 23cae...2db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var 6 mnd og fikk sånn sutteklut med lapper, ball med lapper og speil til å ha i bilen:)

Skrevet

Hun er ti måneder når det er jul og får dyner i julegave hos oss - en til å ha hjemme og en til hytta :)

Skrevet

Min var ikke mange ukene i fjor. Men ved ni måneder var gåbilen fin, en bok (eller noe annet) med dyrelyder, stableklosser.

Ting med lyd (bjeller, musikk, dyrelyder osv) og ting man kan pelle på, trykke på.

Skrevet

Første babyen vår var 4 mnd, vi kjøpte henne en billig cd-spiller så vi kunne spille av cd'er med barnemusikk. Baby nr 2 var nesten 11 mnd ved jul, han fikk en pukylino. CD-spilleren spiller lydbøker på kveldstid nå for snuppa som er 5 år, og pukylinoen brukes fremdeles flittig av lillebror som nærmer seg 3.  :)

Anonymous poster hash: 7a44c...080
Skrevet

Syns det er litt merkelig når noen her ikke gir noe til babyer. Jeg er ganske klar over at de ikke skjønner noe av julaften og alt det der, men til dere som har flere barn så fatter jeg ikke at dere vil gjøre forskjell?!? Det skal da være likt! Da lærer dere jo de større barna at det er greit med forskjellsbehandling :( nei, her skal begge barna få gaver til lik sum. Jeg klarer ikke gjøre forskjell- uansett! Tenk over hva dere gjør med tanke på de større barna. For de legger merke til ganske mye!

Anonymous poster hash: 0e4d5...195

Skrevet

Vil gir forresten litt leker og kanskje lit klær til minste, noe nyttig og noe litt mindre nyttig. Men det er jo jul :)

Skrevet

Vi har kun en og h*n vil være 6 mnd til jul. Velger å ikke gi i år men heller bruke penger til på bæremeis eller pulk.

Anonymous poster hash: 83180...74e

Skrevet

Syns det er litt merkelig når noen her ikke gir noe til babyer. Jeg er ganske klar over at de ikke skjønner noe av julaften og alt det der, men til dere som har flere barn så fatter jeg ikke at dere vil gjøre forskjell?!? Det skal da være likt! Da lærer dere jo de større barna at det er greit med forskjellsbehandling :( nei, her skal begge barna få gaver til lik sum. Jeg klarer ikke gjøre forskjell- uansett! Tenk over hva dere gjør med tanke på de større barna. For de legger merke til ganske mye!

Jeg har aldri, og kommer aldri til å gi for like mye bare for ikke å gjøre forskjell. Livet er urettferdig, sånn er det bare. Teller ikke kroner her, men gir det de ønsker seg, evt trenger. Babyen min vil være 5 mnd til jul og trenger ingenting, og får derfor ingenting.

Anonymous poster hash: 44329...0de

Skrevet

Min fikk ingenting de to første julene. Et eldre søsken vil skjønne at babyen får ting kontinuerlig gjennom hele året, og derfor ikke trenger å få gave til jul - bare for å få det. I hvert fall hvis man forklarer det for dem.

Skrevet

"Min første diamant"-smykke. Ville at den aller første julegaven skulle være noe varig og minneverdig.

Anonymous poster hash: 23f7d...396

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...