Gå til innhold

skulle ha tre venninner på middag idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kose oss med vin etterpå. Men nå idag avlyste alle tre ; ( den ene var ikke i form. Den andre fikk ikke barnevakt alikevel og den tredje hadde glemt at hun hadde lovet en venninne å passe barnet hennes. Jeg glemte igjen tlf hjemme idag og når jeg kom hjem noen timer etterpå så då jeg mld. Off er så skuffet :( jeg som hadde handlet inn masse god mat, vin til alle og sendt barnet mitt til besteforeldre tre timer unna. Har ikke hatt en slik venninnekveld eller vært barnefri på hvertfall seks mnd.

Så hva skal man finne på ? Tror jeg skal kjøpe inn masse godteri og potetgull og fråtse i maten. Og ikke minst gå i pysjen hele kvelden.

Anonymous poster hash: ad0d6...571

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men om du er barnefri, kan du ikke dra til hun andre som ikke fikk barnevakt da ?

Skrevet

Men om du er barnefri, kan du ikke dra til hun andre som ikke fikk barnevakt da ?

Hun var hos moren sin som ikke orket å være barnevakt så tror ikke det passer at jeg kommer dit. Barnet skulle egentlig sove over der og så skulle hun komme dit senere i kveld/natt. Men jeg vet at moren hennes ofte bestemmer seg slik. Så da ble de bare over der til imorgen.hi.

Skrevet

Se på den lyse siden! Mer vin og snacks på deg :)!

Anonymous poster hash: f7e60...68d
Skrevet

Så ufattelig surt, hi :(

Men har du ikke noen andre du kan be eller ta med deg en tur på by'n, eller noe?

Anonymous poster hash: 0aee6...eda

Skrevet

Æsj, det er så kjipent når slikt skjer :(

Nesten samme skjedde med meg forrige helg. Skulle ha noen venninner på mat og vin. Rolige former for barnet mitt var hjemme, men en liten sammenkomst.

Fikk telefon i 18-tiden om at de heller skulle dra til hun ene venninna for hun hadde bedre plass. Jeg kunne bare komme dit. Ja, akkurat som man får barnevakt på timen..... Sinnsykt kjedelig!

Anonymous poster hash: b6167...566
Skrevet

Nesten samme skjedde med meg forrige helg. Skulle ha noen venninner på mat og vin. Rolige former for barnet mitt var hjemme, men en liten sammenkomst.

Fikk telefon i 18-tiden om at de heller skulle dra til hun ene venninna for hun hadde bedre plass. Jeg kunne bare komme dit. Ja, akkurat som man får barnevakt på timen..... Sinnsykt kjedelig!

hørtes ikke ut som så veldig gode venninner som gjør slik mot deg i siste liten..:/

Skrevet

Så ufattelig surt, hi :(

Men har du ikke noen andre du kan be eller ta med deg en tur på by'n, eller noe?

Anonymous poster hash: 0aee6...eda [/

quote]

Jeg har flere venner men de bor er stykke unna. Så de kan ikke komme sånn på kort varsel. De tre her er de som bor i nabobyen min (har akkurat flyttet) mens de andre bor 1-2 timer unna. Blir vanskelig med tanke på barnevakt osv. Men men sånn er det. H.i.

Skrevet

Er det ingen andre du heller kan invitere ??? Eller noen du feks kan ta turen til i stede , så kan kan du ta med deg maten og vinen ;)

Skrevet

hørtes ikke ut som så veldig gode venninner som gjør slik mot deg i siste liten..:/

De er gode venninner altså. Føler ikke at de ditcher meg. De tre kjenner ikke hverandre. Har kun møtt hverandre et par ganger gjennom meg. Så tror hvertfall ikke at dette var planlagt. Er sånt som skjer. Så ingen av de vet at de andre har avlyst og at jeg blir alene. H.i

Skrevet

Er det ingen andre du heller kan invitere ??? Eller noen du feks kan ta turen til i stede , så kan kan du ta med deg maten og vinen ;)

Nei har akkurat flyttet så kjenner ingen i denne byen. De venninnene somskulle komme bor i nabobyen ca femten min unna. Andre gode venninner bor for langt unna. Så har desverre ikke så mange nære venninner i nærheten. H.i.

Skrevet

Nei har akkurat flyttet så kjenner ingen i denne byen. De venninnene somskulle komme bor i nabobyen ca femten min unna. Andre gode venninner bor for langt unna. Så har desverre ikke så mange nære venninner i nærheten. H.i.

Men kan du ikke be venninna di til deg, hun som er hos moren sin men ikke fikk barnevakt, så kan jo hun og barnet overnatte hos deg?

Syns litt synd på deg nå :(

Skrevet

Men kan du ikke be venninna di til deg, hun som er hos moren sin men ikke fikk barnevakt, så kan jo hun og barnet overnatte hos deg?

Syns litt synd på deg nå :(

Jeg kunne gjort det. Men hun var hos moren sin og moren ville være sammen med barnebarnet. Men ikke være barnevakt. Jeg vil ikke gi folk dårlig samvittighet og lage masse styr for de med å komme seg på toget med unger osv. Så jeg lar det bare være sånn. Og så skal jeg kose meg med mat, godteri og se en film :) h.i.

Skrevet

Synes folk generelt begynner å få veldig lav terskel for å avlyse nå til dags. Det er dessuten utrolig liten medgjørlighet for å få fiksa ei løsning når først problemer oppstår. Snakker på generell basis, måtte bare føye det til. Blir litt overrasket over hvor liten respekt folk har for andre. Tenk å bare ombestemme seg for sted å være og la andre i stikken.

Anonymous poster hash: 60ba8...a6a

Skrevet

De er gode venninner altså. Føler ikke at de ditcher meg. De tre kjenner ikke hverandre. Har kun møtt hverandre et par ganger gjennom meg. Så tror hvertfall ikke at dette var planlagt. Er sånt som skjer. Så ingen av de vet at de andre har avlyst og at jeg blir alene. H.i

Anonymous poster hash: ad0d6...571 [/quote

Beklager det var jo ikke mitt innlegg du kommenterte. Leste feil jeg. H.i. ]

Skrevet

Åh nå fikk jeg litt vondt av deg :(

Du bor ikke i Bergensområdet vel? :P Kommer gjerne, jeg!

Skrevet

Ånei det er ikke så ille altså. Jeg ble bare litt skuffa for hadde gledet meg veldig til å treffe de og vise de hvordan vi har fått det. Og kose oss med mat, vin og skravle. Har ikke vært så sosial i det siste pga flytting osv. Så jeg så virkelig frem til denne kvelden. Var ikke lett å finne en lørdag som det passet for alle heller. Skal jo litt til før det klaffer for fire stk å treffes en lørdag kveld. Så blir nok lenge til neste gang. Er det som er litt kjedelig. H.i.

Skrevet

Ånei det er ikke så ille altså. Jeg ble bare litt skuffa for hadde gledet meg veldig til å treffe de og vise de hvordan vi har fått det. Og kose oss med mat, vin og skravle. Har ikke vært så sosial i det siste pga flytting osv. Så jeg så virkelig frem til denne kvelden. Var ikke lett å finne en lørdag som det passet for alle heller. Skal jo litt til før det klaffer for fire stk å treffes en lørdag kveld. Så blir nok lenge til neste gang. Er det som er litt kjedelig. H.i.

Bor nok på andre siden av landet gitt. H.i.

Skrevet

Bor du i Tromsø? :)

Anonymous poster hash: cb34e...073

Skrevet

Hørtes ut som 3 dårlige unnskyldninger. Tror ikke noe på at det er TRE stk som ikke fikk det til allikvel. Her må det ligge noe mer bak. ikke gode venninner ihvertfall!!

Anonymous poster hash: 1983b...fff
Skrevet

Bor du i Tromsø? :)

Anonymous poster hash: cb34e...073 [/

quote]

Nei dessverre. Laaaangt unna tromsø. H.i

Skrevet

Hørtes ut som 3 dårlige unnskyldninger. Tror ikke noe på at det er TRE stk som ikke fikk det til allikvel. Her må det ligge noe mer bak. ikke gode venninner ihvertfall!!

Anonymous poster hash: 1983b...fff

Da får det bli et mysterium. Kommer ikke til å reise rundt ikveld og sjekke at alle snakker sant. Vi har jo møttes ellers med barn osv. Men ikveld skulle det være voksenkveld. Kan ikke skjønne hvorfor de skulle hatt noe mer bak. Jeg fikk inntrykk av at alle så frem til denne kvelden. Men kan jo aldri vite helt sikkert. H.i.

Skrevet

Slik har jeg opplevd også. Det er ufattelig kjedelig å bli sittende igjen alene slik :(

Og til deg som skrev at resten av gjengen bestemte seg for å reise til ei av de andre venninnene så er det iallefall veldig dårlig gjort!!!!

Jeg skal selv ha jentekveld i kveld. 3 har ikke svar i det hele tatt, mens 2 av de som skal komme ikke kommer før 1,5-2 timer senere... Så da får vi bare håpe at hun siste kommer når hun skal :P

Anonymous poster hash: 0ab4e...fa3
Skrevet

Huff... nå begynner jeg å tenke på min kveld neste lørdag. Typen er borte og jeg har invitert 7 venninner på mat. Ikke fest da jeg har en liten i hus. Men bare litt mat og skravling:-). 3 Har sagt de kommer, kun ei som har sagt nei. Men har gitt de frist til onsdag på å svare om de kommer eller ikke....

Anonymous poster hash: 62302...fa3

Skrevet (endret)

Tenn lys, sett på musikk og kos deg med alenekveld :)

Endret av Frokens

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...