Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Jeg har hørt mye bra om det, men det kan øke sjansene for astma i enkelte (sikkert sjeldne) tilfeller. Og siden jenta vår ble født med infeksjon i luftveiene med streng beskjed om å være forsiktig i forhold til all forkjølelse osv., har vi valgt å ikke tørre å ta henne med på babysvømming. Ja, jeg vet astma og forkjølelse/infeksjon er to forskjellige ting, men vi var redde hun kunne bli mer mottakelig for astma pga infeksjonen... Vi har nok vært litt hysteriske, men bedre føre var uansett. Anonymous poster hash: a9123...eec
siot Skrevet 2. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2013 min sønn er frisk heldigvis, så tror ikke han er i en utsatt gruppe.
Fru Ugle Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Du forebygger i allefall vannskrekk! Jeg har kun positiv erfaring fra babysvømming. Går du på det over litt tid, vil barnet ditt lære seg å ta seg opp av vannet alene, og ikke få panikk av å få hodet under vann.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Jeg fikk ikke noe ut av det. Lærte ingenting og barnet mitt så ikke ut til å bry seg så mye. Han var jo så liten. Gidder ikke gå med neste baby. Venter heller til han er et par år. Anonymous poster hash: d7d44...7ed
Fru Ugle Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Jeg fikk ikke noe ut av det. Lærte ingenting og barnet mitt så ikke ut til å bry seg så mye. Han var jo så liten. Gidder ikke gå med neste baby. Venter heller til han er et par år. Anonymous poster hash: d7d44...7ed Da har du kanskje vært hos en dårlig instruktør....
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Kjempebra! Du får barn som er trygge i vannet fra dag en, som alltid har kunnet svømme, og som lærer å berge seg selv i vannet. Alle våre har gått på svømming fra fireukersalder, og de svømte ordentlig da de var to og tre år. Anbefaler det virkelig! Anonymous poster hash: a5211...9a2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Vi gikk fra 2 mnd til ca 10, synes egentlig det var litt waste of time and money. Sønnen min er ikke noe fan av å få vann sprutet på seg, dykke osv. uansett. Var flink instruktør, men en baby er jo så liten. Var mye mas å få tilpasset soving og amming og slikt. Mer styr enn gøy. Anonymous poster hash: 3ccfd...1f0
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Tror det er litt sånn som med andre ting. Bra for mange og mindre bra for noen Anonymous poster hash: 21905...596
siot Skrevet 2. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2013 Takk for svar. Også sett på sånn baby sensory timer. Vanskelig å velge mellom det og babysvømming syns jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå