Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Brukte dere det (mye)? Vil kjøpe en og lurer på om dere kan anbefale meg en som dere er fornøyd med. Anonymous poster hash: 5b570...2cb
Bustetroll Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 KJøpte tinylove, men det var bare ubrukelig tull for vår del.. arvet en gammel, sånn stiv trekanta med leker også på kortsidene nede. DEN falt i smak. (Omtrent sånn som fotballfrue har laget, bare plastikk og masse farger).Jenta her var mer interresert i selve stativet, og de lekene man kan dytte frem og tibake og sidene, ikke selve lekene..Og teppebabygymmen ble bare kjedelig.. ikke kunne hun hoolde seg fast i "stengene", og ikke rakk hun opp til noen leker heller.
siot Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Brukt den masse!!!! Fisher price har mange bra. Litt tynne i bunn, så her har jeg lekematte under
mamma_til_gutt Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Vi kjøpte en dyr en fra bright stars (eller hva det heter) og den var superpop! Brukte den fra nyfødt nesten og frem til 8 mnd. Hver dag
Aliniane Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Vi har brukt våre masse, har hatt forskjellige fra Fisher Price. Forskjellige leker på, masse farger, speil og litt lyd.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Vi hadde en fra Taf Toys, kjøpt på nettet. Kjempe praktisk fordi den var veldig stor, vi kunne fjerne bøylene og bruke det som vanlig lekematte. Anonymous poster hash: d2d70...d35
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Vår er fra bright starts. Den er godt brukt, men jeg tror ikke det har så mye å si for babyen hvilken type det er Anonymous poster hash: d910c...8f4
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Våre ble brukt enormt mye, vi hadde en myk en. Men min var helt vill etter den i to-tre måneder, og etter det var det full stopp for han begynte å krabbe tidlig og stakk av fra matten. Vi måtte ha en myk en, for min var en hyper liten tass, og de harde veltet han over seg hele tiden og slo seg bare. Med den myke kunne vi legge han i den mens vi spiste litt i ti minutters ro og fred ved siden av (masse tid i ro og fred til å være han). Min brukte den også til å få hjelp til å velte seg rundt, siden den myke rundingen under hadde litt kant slik at han han veivet rundt og fikk tak i ting å dytte mot. Men en i barselgruppa mi kjøpte identisk en til min. Og hennes barn hatet den og skrek bare. Så er så forskjell fra unge til unge hva de liker. Anonymous poster hash: 50ebc...f19
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 her ble den brukt mye, hadde denne: http://www.toysrus.no/serier/fisher-price/fisher-price%20myk%20babygym%20-%20regnskog.aspx?id=884888&vid=411991 Anonymous poster hash: 6b2e7...62f
MammantilNurket Skrevet 2. november 2013 #10 Skrevet 2. november 2013 Jeg tenkte: "BAH!! BabyGym er teit. Den kommer sikkert ikke til å bli brukt". Vi kjøpte derfor "bare" reise-utgaven til Fisherprice. Nurket ELSKER den og nå er vi på jakt etter en ordentlig
sologsommer Skrevet 2. november 2013 #11 Skrevet 2. november 2013 Har hatt 3. En fra Braight Stars?? Den brukte han da han var baby. Hadde 2 andre med plastik leker. De elsket han, når han blev litt eldre. Ga klar uttrykk for hvilken han ville leke med Fås kjøpt billigt på finn
You can call me Dårris Skrevet 2. november 2013 #12 Skrevet 2. november 2013 Har Tiny Love. Nå er ikke snuppa mer enn to måneder gammel enda, men hun ser ut til å trives foreløpig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå