LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10144604
Monajenten Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 HAHAHA! Den var nå i samme garasje ihvertfall 😇
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Haha :-p Ting tar tid, men jammen kom bilen til rette kniiiis Men, det må være pinlig å melde stjålet, for så å finne ut at man har stått i feil garasje å lett :-p
Sjokoladebanan Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 (endret) Hehe. Tenkte på det innlegget da jeg så reportasjen tidligere I dag. Ikke bare meg tydeligvis ;-) Endret 2. november 2013 av PLuttiPLoTT med tvillinger
Tired mama Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Hahaha!!! Sto i riktig garasje, ja.... ;-)
Musemorbr / Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Kan ikke en av dere kontakte avisa og late som dere er henne? Gi en feiende flott intervju om at du var så surrete fordi du skulle forte deg hjem til barnebursdag, men hadde glemt å kjøpe hyllebærsaft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå