Gå til innhold

Den forsvunne bil er funnet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA! Den var nå i samme garasje ihvertfall 😇

Skrevet

Det tok sin tid :-p 

Skrevet

Uffda... Pinlig! :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Haha :-p Ting tar tid, men jammen kom bilen til rette ;) kniiiis

 

 

Men, det må være pinlig å melde stjålet, for så å finne ut at man har stått i feil garasje å lett :-p

Skrevet (endret)

Hehe. Tenkte på det innlegget da jeg så reportasjen tidligere I dag.  Ikke bare meg  tydeligvis ;-)

Endret av PLuttiPLoTT med tvillinger
Skrevet

Hahaha!!! Sto i riktig garasje, ja.... ;-)

Skrevet

Kan ikke en av dere kontakte avisa og late som dere er henne? Gi en feiende flott intervju om at du var så surrete fordi du skulle forte deg hjem til barnebursdag, men hadde glemt å kjøpe hyllebærsaft. ;)

Skrevet

Hehehehe, priceless!!! Tok litt tid :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...