Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Babyen er 6,5 mnd. Gråter i søvne minst en gang hver natt. Noen med samme erfaring? Tar dere babyen opp? Stryker på babyen? Snakker du, eller er du stille? Usikker på om jeg vil vekke han. Han sover i egen seng. Anonymous poster hash: a7941...896
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Hvorfor skal du vekke en sovende baby? Regner ikke med han hylgråter, så så lenge han sover videre er det vel bare å la han være i fred. Anonymous poster hash: 8057f...dec
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Herregud for et svar...?!! Jo, babyen hylgråter. Spørr hvis jeg har glemt noe info, ikke bare anta. Skrev at jeg var usikker på om jeg ville vekke han, så skriver du "hvorfor vekke en sovende baby?". Det er snakk om en gråtende baby, og jeg er usikker, derfor spørr jeg. Anonymous poster hash: a7941...896
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Vår er 5 mnd, og gjør det samme. Noen ganger virker det å bare stryke på han, andre ganger må han vugges litt for å bli roet ned. Han drømmer jo, så er ikke våken Anonymous poster hash: 6d384...adf
BareMas Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Ville unngått å vekke babyen, men prøvd å tatt han inntil brystet og synge beroligende til han. Evnt samsoving?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå