Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Jeg kjenner en dame som arbeider på føden i stavanger, og har ikke lyst til å ha henne med på fødsel eller i barsel når jeg skal ha snart. Kan jeg si fra om dette på innskrivning, eller må jeg bare godta det dersom hun er på jobb? Anonymous poster hash: a995d...114
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Og kan det unngås at hun vet jeg har bedt om dette? Anonymous poster hash: a995d...114
Kanutten83 Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Du kan si ifra og mest sannsynlig vil de gjøre det de kan for at hun ikke blir valgt til deg. Men er det fullt og den eneste ledige er denne damen så må du nok ha henne til noen andre har muligheten til å overta.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Du kan si i fra om det på innskrivning, og når du kommer inn for å føde. Jeg fødte også på sus, og ei mannen studerte sammen med jobbet der, han ville ikke at hun skulle være m på fødselen...nå var ikke ho på jobb, så vi slapp å si noe, men hadde sagt i fra om vi hadde fått henne. Tror jeg hadde ventet til jeg evt fikk hun du kjenner og sagt noe da. Om du kjenner henne godt kan det jo være hun ikke "vil" være m deg heller:) Jeg er selv spl og får vi inn mennesker jeg kjenner ber jeg om at noen andre tar de. Anonymous poster hash: 69ec7...d3c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Nei, kan nok ikke gjøres slik at hun ikke vet om det, jobber så mange mennsker der, at det går ikke ann å spre dette til alle og ikke til henne. Anonymous poster hash: 69ec7...d3c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Var ikke på føden det her da, men da jeg fikk minste så måtte hun opp på prematur posten. Mammaen til bestevenninna til min datter jobber der. Hun sa fra selv til oss. Hvis vi syns det ble for nært så kunne de "bytte" barn. Hun hadde ansvar for mitt. Så det kan nok være at hun selv syns det blir nært og sier fra selv men tviler på at det burde bli noe problem Så lenge hun jobber der, så burde hun skjønne deg også uten å tenke over det Anonymous poster hash: 36866...a7b
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Har selv jobbet på et litt mindre sykehus, men ikke på føden. Fødte to barn der og kjente absolutt alle som jobbet der. Det var aldri noe problem. Det var det siste jeg tenkte på under fødselen. Syns kanskje egentlig det var litt betryggende. Anonymous poster hash: efd67...3d3
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Jeg føler meg ikke trygg på denne personen, derfor jeg ikke vil ha henne der. Hadde det vært noen jeg var trygg på og hadde ett godt forhold til hadde det ikke vært så vanskelig:) Anonymous poster hash: a995d...114
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Jeg kjenner også personer som jobber på føden som jeg ikke ville hatt med på min fødsel, hun ene var på jobb engang jeg fødte, men vi hadde på avtalt under innskrivningen at jeg ikke ønsket henne og det gikk helt fint! Bare gi beskjed på en ordentlig måte så ordner det meste seg! Anonymous poster hash: 01c62...1b0
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #10 Skrevet 2. november 2013 Kan du ikke bare si ifra at du synes fødselen er veldig privat og synes det er lettest å forholde deg til noen du ikke kjenner fra før? Anonymous poster hash: b79d8...459
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #11 Skrevet 2. november 2013 Hvis hun vet at du er gravid og skal føde der hun jobber, har hun mest sannsynlig reservert seg mot å få deg som pasient allerede. Vi som er helsepersonell unngår så langt det lar seg gjøre, å behandle familie og venner i en profesjonell situasjon. Dette fordi det faktisk er en stor belastning for oss hvis noe skulle gå galt. Dette gjelder selvsagt ikke i nødssituasjon, men kan vi få noen andre til å ta pasienten, så gjør vi det. Anonymous poster hash: 10694...cdb
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #12 Skrevet 2. november 2013 Jeg kjente en som jobba på føden. Jeg så henne aldri mens jeg var der. Men da jeg spurte etter henne så ble hun satt på meg. Jeg opplevde det som at de bevisst ikke satte henne på meg, men med en gang jeg sa noe om det så satte de henne på meg. Også tenker nok jeg at din bekjente og kan finne på å tenke at det blir for nært. Kan hende hun har reservert seg selv fra å være din kontakt. Det kan og hende de på avdelingen har en rutine på at bekjente ikke skal være kontakten til bekjente. Anonymous poster hash: e29c0...818
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå