Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Hva syns du om filmen? Og dersom du så den med barna, likte de filmen? Anonymous poster hash: 325c3...742
tussilagofarfara Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Ungene likte den, men vi var alle enige om at den var rar... Vi voksne fikk helt vondt i magen av versjonen.....
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Jeg og datteren min likte den begge to Anonymous poster hash: 6d184...cc3
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Filmen er ok, men mine, dine og våre barn ble helt feil!!! Anonymous poster hash: e6d05...069
n74 Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Har de gjort om søskenflokken til dine, mine og våre barn?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Ja nå ble jeg også nysgjerrig, hva er dette med mine, dine og våre, og hvordan var versjonen av filmen? Anonymous poster hash: 55256...16c
nimmelim Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 jeg likte den IKKE, dattra syns den var litt rar.. Jeg husker orginalen som en koselig film, dette her var en moderne versjon med mine dine og våre barn, i en trang leilighet i oslo, alt skulle selvsagt virke veldig gammeldags, men jammen var ikke kjøpesenteret nytt. haha.. det var mange ting som ødela denne filmen.Sitter igjen med en kjip opplevelse
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Jeg og de to eldste var og så den. Gutten på 3 1/2 år, han ble lei. Jenta mi på 5 år synes nok den var helt grei, men snakka ikke om den i ettertid, så da var den nok ingen "hit". Jeg synes det ble helt feil, fordi de har gjort om på så mye. Synes nesten ikke de kan kalle den for "Mormor og de 8 ungene" Jeg hadde ikke gått på den, men prøvd å finne et bedre alternativ Eller..liker ungene dine sang, så er den kanskje grei nok. Anonymous poster hash: 0b1a4...d1c
Litj-Karin Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Jeg likte den godt! Sønnen min på 2,9 var ekstatisk etterpå. Han vil se traileren på nett om og om igjen, samt høre filmmusikken. Nå har vi lest alle de 5 bøkene i forkant, slik at han hadde litt kjennskap til personene vi fikk møte. At familiesituasjonen var litt annerledes, synes jeg ikke var skuffende. Flere barn som opplever å være i en familie med mine og dine barn, enn å vokse opp med 7 søsken. Sjarmerende!
LivetErEnLek Skrevet 2. november 2013 #10 Skrevet 2. november 2013 Vi likte den også veldig godt. Veldig riktig på ett vis selv om så mye er annerledes enn opprinnelig. Anne Cath Vestli var jo en dame som skrev samtidslitteratur for barn. Tenk bare på Aurora- bøkene med alenemor og kvinnelige vaktmestere på 70- tallet. På familidynamikken hvor mor til lillebror må ut i jobb og ender opp med å fortsette det selv etter faren gjør suksess. Om lillemamma.... Hadde hun levd i dag, hadde nok teamet mine, dine og våre barn vært med i bøkene hennes
det er berre mordi Skrevet 2. november 2013 #11 Skrevet 2. november 2013 Jenta likte den, men likte betre filmen om Karsten og Petra
Gjest Østfold-80 Skrevet 3. november 2013 #12 Skrevet 3. november 2013 Jeg likte den IKKE,håpløs versjon! Min datter syntes heller ikke den var noe,hun kjeda seg.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #13 Skrevet 3. november 2013 Både jeg og guttungen likte den. Men ble jo litt rart siden jeg er vokst opp med orginalversjonen. Med selveste Anne Cat som spiller mormor. Blir til å gå til innkjøp av orginalene slik at guttungen (og ikke minst mor) kan se disse Anonymous poster hash: 80387...d89
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #14 Skrevet 3. november 2013 Mine dine og våre barn ble helt feil (det er jo ikke slik bøkene er og det forvirret barnet mitt), i tillegg var mormor veldig mye mer tafatt en hun er i bøkene. Vi så den sammen med barnehagen (4-5 åringer) og det ble alt for mye synging og dansing for en god del av de Anonymous poster hash: ea2dd...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå