Gå til innhold

Et lite tømmeinnlegg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikkenoe spørsmål eller noe, jeg må bare få litt ut, uten at jeg forventer noe respons.

Jeg prøver å smake på hele situasjonen rundt at jeg er gravid. Jeg tror ikke på det (mangel på symptomer). Jeg klarer ikke å glede meg. Før jeg ble gravid ønsket jeg det så inderlig og håpet at det skulle klaffe hver eneste måned. Også gjorde det, det. 

.. Nå er jeg bare bekymret om vi kan klare dette. Er vi klare, er JEG klar. Hvordan skal dette gå. Har vi økonomi til dette barnet.... Jeg er under utdanning, han er lærling.

Sambo har en datter fra et tidligere forhold, en veldig, veldig komplisert situasjon som suger alle krefter fra han. Og midt oppi dette skal han få en til.

Jeg er som sagt student. Jeg er ikke den personen som lett skaffer meg venner, jeg har heller få nære gode venner, enn mange. Nå har jeg to venninner jeg arbeider sammen med på skolen, ingen av de vet at jeg er gravid. Venninne 1 flytter til England til jul for å studere der til neste sommer. Venninne 2 har valgt å droppe ut før jul. Så jeg sitter igjen alene etter jul, og det høres kanskje ikke så ille ut, men jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom graden min (2 året bachelor nå) uten noen studievenninner. Hele studie omhandler gruppearbeid, og jeg MÅ være en del av en gruppe. det er ikke bare bare å komme seg inn i en gruppe som har vært det i 1,5 år, og jeg er ikke veldig godt likt i klassen. (Jeg ytrer meningene mine, og det tas ikke godt imot.)

Jeg sliter virkelig med å finne motivasjon og glede over å fortsette alene neste år, fram til og med mai (termin i juni), høygravid og alene. Men jeg skal fullføre.