Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Hvordan er det med dere ang dette? Anonymous poster hash: 10fd3...bdb
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Her er det ingen tvang.. Men ofte opplevd at besteforeldre henter, og da er med på div avsluttninger.. Mulig jeg legger merke til det, siden våre barn ikke har noen besteforeldre som henter eller kommer på avslutninger. Anonymous poster hash: daf85...655
Gjest Julia1984 Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Har heller aldri opplevd dette. Du har generelt så fiendtlig innstilling til de andre foreldrene?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Har heller aldri opplevd dette. Du har generelt så fiendtlig innstilling til de andre foreldrene? Hva mener du? Meg? Anonymous poster hash: 10fd3...bdb
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Hvorfor i all verden skulle de måtte det? Her går minste siste året i bhg og besteforeldrene deres har aldri vært i bhg. Min far har vært med ned når jeg har hentet et par ganger men sittet i bilen mens barna blir hentet ikke vært med inn. De bor i utlandet til vanlig og vi ser de bare et par dager en til to ganger i året. Ikke normalt med besteforeldre på avslutninger her men de har en åpen dag hvor besteforeldrene som bor i nærheten dukker opp for oss andre så kommer vi foreldre, en tante, en nabo ja litt etter hvem som kan. Anonymous poster hash: 61ade...2df
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Hvorfor i all verden skulle de måtte det? Her går minste siste året i bhg og besteforeldrene deres har aldri vært i bhg. Min far har vært med ned når jeg har hentet et par ganger men sittet i bilen mens barna blir hentet ikke vært med inn. De bor i utlandet til vanlig og vi ser de bare et par dager en til to ganger i året. Ikke normalt med besteforeldre på avslutninger her men de har en åpen dag hvor besteforeldrene som bor i nærheten dukker opp for oss andre så kommer vi foreldre, en tante, en nabo ja litt etter hvem som kan. Anonymous poster hash: 61ade...2df Var en som fortale meg det. Jeg har ikke peiling, ingen erfaring. Så måtte bare høre. Anonymous poster hash: 10fd3...bdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå