Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #26 Skrevet 2. november 2013 Takk for omtanke. Jeg skal ut nå med matskålen og en flaske vann. Har en liten følelse på en åpen kjeller på skolen hvor de hadde observert en liknende katt i går. Så godt å høre om alle kattene som kom til rette. Men denne rasen, Korat, har så tynn pels og tåler dårlig kulde. HVOR dårlig de tåler kulde vet jeg ikke. Noen som kjenner til rasen og vet det? Jeg skal ringe dyrlegekontorer rundt her, men ville de ikke sjekket chip og ringt oss? Hi Anonymous poster hash: fcd27...bf1 Jeg kikket litt rundt på nett og fant ingen som snakket om at de har fryst ihjel iallefall. Dyrlegekontor hadde nok sjekket chip, men folk kan også ha funnet katten og gitt den til Redd Dyra eller lignende. De kontorene rundt her har alltid en periode hvor de bare passer på katten, uten å gi den bort (Så du ikke blir redd for det) Så hadde ringt dit. Har dere vært på skolen? Korat er visst en lykkekatt? Søtt. Anonymous poster hash: e3836...30e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #27 Skrevet 2. november 2013 Jeg var på skolen i en times tid, og snakket med naboer jeg traff. Ingen hell. Satte frem en bolle vann der, men turte ike sette frem mat siden barnehagebarna kan finne på å trykke det i seg på mandag Han er som forsvunnet fra jordens overflate. Koraten er en lykkekatt ja, så nå er vel vår lykke over. Jeg er i alle fall fullstendig ulykkelig. Anonymous poster hash: fcd27...bf1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #28 Skrevet 2. november 2013 Og nå ventes det selvsagt ekstremvær i morgen.. HI Anonymous poster hash: fcd27...bf1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #29 Skrevet 2. november 2013 Og nå ventes det selvsagt ekstremvær i morgen.. HI Anonymous poster hash: fcd27...bf1 Det som er spesielt med katter er at de er spesialister på å finne seg et sted å være. Da katten min ble borte og kom tilbake igjen med et bittsår, så sa dyrlegen at hun mest sannsynlig hadde fått feber og gjemt seg svært nær huset. Katten din kan ha gjort det samme Den er garantert på et tørt sted, og så lenge den holder seg tørr så er det ikke så farlig at pelsen er tynn. Anonymous poster hash: e3836...30e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #30 Skrevet 2. november 2013 Takk for støttende ord. Jeg tenker fryktelig mye på dette. Ser for meg hvor fortvilet han må være, han som er så utrolig hjemmekjær og avhengig av oss.. Håper i det lengste, men dette er tredje natten, og ingen har meldt fra at de ar sett ham, bortsett fra den ene observasjonen gjort av et skolebarn på fredag - og det kan jo ha vært en annen grå katt. Det jeg tenker på er at det må bli vansklig å bli frisk dersom han trekker seg tilbake - uten vann og mt. Ville det ikke være mer naturlig å øke seg hjem til varme, omsorg og god mat? HI Anonymous poster hash: fcd27...bf1
CaptainHindsight Skrevet 3. november 2013 #31 Skrevet 3. november 2013 Takk for støttende ord. Jeg tenker fryktelig mye på dette. Ser for meg hvor fortvilet han må være, han som er så utrolig hjemmekjær og avhengig av oss.. Håper i det lengste, men dette er tredje natten, og ingen har meldt fra at de ar sett ham, bortsett fra den ene observasjonen gjort av et skolebarn på fredag - og det kan jo ha vært en annen grå katt. Det jeg tenker på er at det må bli vansklig å bli frisk dersom han trekker seg tilbake - uten vann og mt. Ville det ikke være mer naturlig å øke seg hjem til varme, omsorg og god mat? HI Anonymous poster hash: fcd27...bf1 Man skulle tro det, men katter har en egen måte å tenke på som ikke alltid virker like smart for oss mennesker Min var som sagt borte i nærmere to uker, og i følge dyrlegen måtte hun ha hatt feber, for hun hadde et sår det gikk betennelse i. Ikke er hun flink til å jakte og ikke regnet det mye da hun forsvant. Men hun var ikke engang tynnere når hun kom tilbake. Vet du helt sikkert at han ble skadet?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #32 Skrevet 3. november 2013 Nei, jeg vet ikke at han ble skadet. De to kattene forsvant inn i et buskas, og den andre kom pilende tilbake - men ikke vår. Vi har saumfart buskaset og terrasser/garasjer nedenfor. Han er ikke der. De som muligens hadde sett ham på skolen ( som også ligger nedenfor buskaset - så det henger på greip at han kan ha gått dit) meldte om en tilsynelatende uskadd katt. Jeg har vært så bekymret over det ekstreme regnværet som skal være i dag - men når du skrev det med at det ikke hadde regnet en gang, så kom jeg på at det egentlig betyr at han får lett tilgang på vann HI Anonymous poster hash: fcd27...bf1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #33 Skrevet 3. november 2013 Hvor gammel er katten din? Anonymous poster hash: 984cb...b7b
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #34 Skrevet 3. november 2013 7 år HI Anonymous poster hash: fcd27...bf1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #35 Skrevet 3. november 2013 I desperasjon ringte jeg til klarsynt som snakker med dyr. Tror jo egentlig ikke litt på slikt engang. Det som var rart var at hun oppga nøyaktig posisjon i meter og retning fra hjemmet mitt og det er på kartet direkte på den skolen han skal ha blitt observert på fredag. Min fantastiske man dro ned dit med matfatet nå - i ekstremregn - for å forsøke.. Hun sa at han er i live, ikke skadet, men har fått sjokk og klarer ikke navigere hjem. Hun sendte healing og betryggende tanker til ham og fortalte at vi lette etter ham.. Hva skal man si til slikt? Det med området han skulle befinne seg på var jo veldig sammenfallende da.. Men føler meg litt saiko som i det hele tatt har prøvd det HI Anonymous poster hash: fcd27...bf1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #36 Skrevet 3. november 2013 I desperasjon ringte jeg til klarsynt som snakker med dyr. Tror jo egentlig ikke litt på slikt engang. Det som var rart var at hun oppga nøyaktig posisjon i meter og retning fra hjemmet mitt og det er på kartet direkte på den skolen han skal ha blitt observert på fredag. Min fantastiske man dro ned dit med matfatet nå - i ekstremregn - for å forsøke.. Hun sa at han er i live, ikke skadet, men har fått sjokk og klarer ikke navigere hjem. Hun sendte healing og betryggende tanker til ham og fortalte at vi lette etter ham.. Hva skal man si til slikt? Det med området han skulle befinne seg på var jo veldig sammenfallende da.. Men føler meg litt saiko som i det hele tatt har prøvd det HI Anonymous poster hash: fcd27...bf1 Skjønner deg godt jeg At dyr forsvinner på den måten er aldri morsomt. Krysser fingre for at katten er der hun sa! Håper på oppdatering! Anonymous poster hash: e3836...30e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #37 Skrevet 3. november 2013 Han kommer hjem igjen. Jeg lover deg! Sett ut tunfisk uvenfor huset ditt, det lukter sterkt. Anonymous poster hash: 79780...acb
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #38 Skrevet 3. november 2013 Katten vår var borte i 10 dager en gang. Han kom hjem 1.nyttårsdag skitten og tydelig preget av nattens bråk. Han satt plutselig på verandaen og mjauet dypt. Jeg trodde jeg hørte feil. Men jammen meg så kom han hjem igjen. Jeg trodde han var borte for godt. Håper katten din kommer til rette så fort som mulig. Klem Anonymous poster hash: 205c5...2b1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #39 Skrevet 3. november 2013 Det hadde vært så herlig om det skjedde her også!! Da tar jeg en feriedag for å pleie den forskremte skrotten hans!! HI Anonymous poster hash: fcd27...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå