Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Han ble borte i går 31.10 etter en slosskamp og vi tror den kan være skadet eller gjemme seg. Kom gjerne med tips, dersom du har sett den. Vennligst ingen falske tips.. Anonymous poster hash: fcd27...bf1
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Du må rope etter den-.Gå hele kvelden nå hvis du har mulighet.Jeg mistet katten min.Gikk ute i to døgn .Jeg fant han.Utrolig trist .Håper du finner han. Anonymous poster hash: 984cb...b7b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Å miste et dyr du er glad i er grusomt.Jeg mistet katten i to dager sov ikke om natten.Gikk ute hele natten ropte å ropte .Verden var knust.Elsker katten min, Håper den kommer til rette.Men gå ute å rop mye . Anonymous poster hash: 984cb...b7b
Skautrollet Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 uff, trasig det når katten eller bikkja forsvinner. håper dere finner den
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Bor dessverre ikke i nærheten, men ville bare fortelle om min pus. En tjukk lita sofagris som aldri var langt unna. Var som regel ute i noen timer, og kom hjem for mat og kos. Så plutselig forsvant hun i mange dager. Vi lette overalt, og ropte på henne. Mellom en og to uker senere kom hun hjem. Hadde vært i slosskamp, for hun hadde et lite sår. Så er ikke sjeldent at dette skjer, som regel går det veldig fint Lykke til, og for en fin pus du har Anonymous poster hash: e3836...30e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Du må rope etter den-.Gå hele kvelden nå hvis du har mulighet.Jeg mistet katten min.Gikk ute i to døgn .Jeg fant han.Utrolig trist .Håper du finner han. Anonymous poster hash: 984cb...b7b Gikk det bra med katten din? Anonymous poster hash: e3836...30e
Gjest Kira Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Tråden er ryddet for upassende innlegg. Kira, brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Vi har hengt opp plakater i nærområdet, og vi har brukt Facebook og lokalavisen. Mannen min har vært ute i hele dag for å lete, og vi har gått hver sin time med lommelykt nå på et sted noen mente å ha observert ham. Jeg er knust, vil bare gråte. Han er en helt spesiell katt ( det sier vel alle, men..) Tanken på at han ligger der i kulden uten å få hjelp. Jeg håper det er et av de tilfellene hvor pusen kommer tilbake. Men jeg er redd det kan være en tapt sak. Han er raskest med bare et lag pels og tåler dårlig kulde. Det eneste håpet er at han har funnet seg et lunt sted og at han ikke er så skadet at han ikke har tilgang på mat og vann. Er ute på trappa med jevne mellomrom for å rope på ham. HI Anonymous poster hash: fcd27...bf1
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Han er rasekatt, skulle det være Ikkd raskest HI Anonymous poster hash: fcd27...bf1
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Så trist:( :( Gi oss en tilbakemelding hvis du finner han. Anonymous poster hash: 984cb...b7b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Uff, skjønner hvordan du har det. Katten vår var borte nesten to uker for noen år siden. Det var på vinteren da det var skikkelig sprengkulde ute:( Trodde aldri vi skulle få se henne igjen, men jammen kom hun ikke hjem igjen! Katter er smarte dyr og finner lune steder å gjemme seg. Vet at det ikke er lett, men prøv å tenke positivt. Pusen din kommer nok snart hjem! Anonymous poster hash: 6d6ed...8ba
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 Tusen takk for gode ord Det hadde vært helt fantastisk. Skjønner bare ikke hvorfor en hjemmekjær katt som han velger å holde seg borte hjemmefra. Han har sloss mot denne katten før, men da har han løpt rett hjem. Derfor, siden det er så atypisk av ham, regner jeg med at det er noe galt. Men det var noen som sa at sønnen hadde sett en katt som var helt lik når han var på skolen i dag. Vi har derfor saumfart skolen uten hell i kveld. Går en ny runde når det blir lyst ute. Mannen min har kikket under terrasser og inn i garasjer tidligere i dag ( med tillatelse.. ) Skjønner bare ikke noe.. HI Anonymous poster hash: fcd27...bf1
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Tusen takk for gode ord Det hadde vært helt fantastisk. Skjønner bare ikke hvorfor en hjemmekjær katt som han velger å holde seg borte hjemmefra. Han har sloss mot denne katten før, men da har han løpt rett hjem. Derfor, siden det er så atypisk av ham, regner jeg med at det er noe galt. Men det var noen som sa at sønnen hadde sett en katt som var helt lik når han var på skolen i dag. Vi har derfor saumfart skolen uten hell i kveld. Går en ny runde når det blir lyst ute. Mannen min har kikket under terrasser og inn i garasjer tidligere i dag ( med tillatelse.. ) Skjønner bare ikke noe.. HI Anonymous poster hash: fcd27...bf1 Om katten ikke føler seg helt topp så er det typisk av dem å ikke komme hjem. Men det betyr ikke at noe er galt heller, eller at han ikke kommer hjem igjen Det går nok bra. Katter er flinke til å hjemme seg på lure steder hvor det er lunt og godt. Rasekatt eller ikke, han har instinktene i behold Anonymous poster hash: e3836...30e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Katten kan også ha blitt jaget også tør den ikke komme hjem. Anonymous poster hash: 984cb...b7b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Vi håper i det lengste, men merker at tårene aldri er langt unna. Klarer ikke å legge bort følelsen av at jeg har sviktet ham. Den dagen tiden var kommet for at han skulle forlate oss skulle han få ligge med hodet i fanget mitt. Ikke alene, ute i kulda.. Men, det kan jo være at dere har rett, og at det fortsatt er mulig å få ham hjem. Lyrer bare på hvor mye kulde han egentlig tåler.. Håper han har funnet en superlur gjemmeplass, og at han kommer slentrende med den sedvanlige irriterende marmingen sin Jeg er bare så redd or at han skal ha det vondt.. HI Anonymous poster hash: fcd27...bf1
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 Blir han en villkatt vil han få det vondt. Mye sult å kjemper for livet.Det er derfor det er så grusomt når dyr blir borte. Anonymous poster hash: 984cb...b7b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 Blir han en villkatt vil han få det vondt. Mye sult å kjemper for livet.Det er derfor det er så grusomt når dyr blir borte. Anonymous poster hash: 984cb...b7b Det scenariet har jeg allerede vært innom. Flere ganger. Vi kommer til å fortsette å etterlyse ham, slik at folk i området her i alle fall skal skjønne at han ikke er villkatt. Han er også chippet, men tattoen i øret er litt bleknet. Kommer nok ikke til å slutte å lete.. Så jeg håper at jeg får beskjed om at han er død hvis han er det.. HI Anonymous poster hash: fcd27...bf1
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 Blir han en villkatt vil han få det vondt. Mye sult å kjemper for livet.Det er derfor det er så grusomt når dyr blir borte. Anonymous poster hash: 984cb...b7b De færreste villkatter er katter som bare har blitt skremt bort fra hjemmet sitt altså... Anonymous poster hash: e3836...30e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #19 Skrevet 1. november 2013 HI, har du etterlyst han gjennom dyrevernssider? Det kan være verdt et forsøk Og ikke bebreid deg seg. Det har hendt at katter har funnet veien hjem etter ÅR, så ikke ta sorgene på forskudd Anonymous poster hash: e3836...30e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #20 Skrevet 1. november 2013 Min katt har vært vekke i snart 2 mnd og det er helt forferdelig:( min vakre gode katt:( Han har pleid å være borte i 1-2 uker om gangen, men da som oftest om sommeren når været er ok. Nå har han vært borte siden september og kulden kommer nå, i tilegg har det vært masse regn her i det siste. Er så redd for at han har blitt skadet og lidd og død i ensomhet alene Helst liker jeg å tenke at en gammel dame har tatt han inn til seg, men det er helt forferdelig å ikke vite hva som har skjedd.. Håper katten deres kommer hjem snart:) Anonymous poster hash: a2e57...3a6
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #21 Skrevet 1. november 2013 Vil bare gi deg en trøsteklem, og håper du finner katten din snart igjen hi. Kanskje noen har tatt vare på den. Selv har jeg hatt en katt hos meg i 7 uker. Fant han skadet, så han bodde hos meg og ble frisk og rask igjen. Etter 7 uker med etterlysning fant vi eierne som ble kjempeglade for å få han hjem igjen. Så det finnes solskinnshistorier, ikke mist motet Anonymous poster hash: a1f49...3bd
CaptainHindsight Skrevet 2. november 2013 #22 Skrevet 2. november 2013 Huff, det er så grusomt når dyrene forsvinner. Om det er en trøst så dukker flesteparten opp igjen i god behold. Min katt forsvant etter en slosskamp og kom tilbake to uker senere. Ingen varige men annet enn at hun nå nekter å gå ut Støtter anonym som nevnte å sette ut etterlysning hos Redd Dyra eller lignende. Det at katten har chip og tatovering øker sjansene betraktelig. En kamerat av meg fikk igjen katten etter tre måneder (!!!) på grunn av chip'en Katter er smarte dyr, og finner seg et lunt og varmt sted å sove. Lykke til, og håper på lykkelig oppdatering. Nydelig katt forresten
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #23 Skrevet 2. november 2013 Vil bare gi deg en trøsteklem, og håper du finner katten din snart igjen hi. Kanskje noen har tatt vare på den. Selv har jeg hatt en katt hos meg i 7 uker. Fant han skadet, så han bodde hos meg og ble frisk og rask igjen. Etter 7 uker med etterlysning fant vi eierne som ble kjempeglade for å få han hjem igjen. Så det finnes solskinnshistorier, ikke mist motet Anonymous poster hash: a1f49...3bd Har du tatt kontakt med dyrleger for å sjekke om noen kan ha tatt med katten din der? Du kan og legge ut savnetmelding på dyrebar.no og dyrenes beskytter Anonymous poster hash: a1f49...3bd
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #24 Skrevet 2. november 2013 Rop etter ham hver dag, og heng opp plakater i nærområdet med en liten finnerlønn. :-) Katten vår kom plutselig slentrende hjem etter å ha vært borte i tre år, så ikke gi opp håpet. :-) Lykke til, håper pusen deres kommer til rette! <3 Anonymous poster hash: 30c66...5d6
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #25 Skrevet 2. november 2013 Takk for omtanke. Jeg skal ut nå med matskålen og en flaske vann. Har en liten følelse på en åpen kjeller på skolen hvor de hadde observert en liknende katt i går. Så godt å høre om alle kattene som kom til rette. Men denne rasen, Korat, har så tynn pels og tåler dårlig kulde. HVOR dårlig de tåler kulde vet jeg ikke. Noen som kjenner til rasen og vet det? Jeg skal ringe dyrlegekontorer rundt her, men ville de ikke sjekket chip og ringt oss? Hi Anonymous poster hash: fcd27...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå