Gå til innhold

Flyttevask, hvor mye koster det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller er det kanskje like greit å vaske selv. Men kjedelig om ny eier er en skikkelig særing. Bedre å ha vaskefirma å henvise til. Noen som har benyttet seg av det? Kan man bestille "mindre" pakker? Alt er jo nymalt så er jo ikke akkurat veldt møkkete her heller!

 

Anonymous poster hash: 75e3a...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leieboeren vår betalte 3000 for flyttevask. Men de greide rett og slett ikke vaske så det endte med at han fikk tilbake pengene og vasket selv !

Etter de var ferdige lå det dammer med såpevann igjen flere steder på gulvet! Det lå hundemat igjen der hunden hadde spist. Tannkrem i vasken og på speilet! Støv på alle lister og skapene var ikke åpnet engang ! Det var matrester i komfyren og smuler og knekkenbrød i en kjøkken skuff osv osv... De prøvde å vaske tre ganger men tilslutt fikk de beskjed av sjefen om å bare dra! De greide det bare ikke!

 

Jeg vasker heller selv enn og betale masse penger til et byrå som løper rundt med tørkerull og en jiff spray .

 

Alle er sikkert ikke like :) for noen år siden betalte jeg 2600 for flyttevask og var veldig fornøyd . Da var det to norske menn som vasket :) de gikk grundig tilverks, og sa allerede før de begynte at de vasket til jeg var fornøyd !

Vet ikke om de kanskje vasker anderledes i andre land for de fra Litauen var vare en vits !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver vaskebyrå og jeg tar 500,- pr rom når jeg tar flyttevask.

 

Anonymous poster hash: a3dfe...0d3

Er det inkludert vask av hvitevarer da? Summa summarum blir det veldig dyrt for min del når det nesten bare er gulvvask og vinussvask på 80% av rommene. 500 kr for toalettet på 1,5 kvadrat og 500kr for kjøkken som inkluderer vask av innredning innvendig og utvendig. Hmm.

 

Anonymous poster hash: 75e3a...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte ca 3000 kr i fjor for en enebolig. Norsk gutt/mann. Tror firmaer het Fjeld service eller noe. Veldig fornøyd. På Østlandet. Sjekk mittanbud.no for referanser før du bestiller. Er blant annet et firma som er veldig konkurransedyktig på pris men har fått masse klager-så pris er ikke alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte rundt til flere firmaer før vi flyttet sist og prisene varierte veldig. Vi endte opp med de billigste og det de hadde vasket ble bra, men det var mannen som så over etterpå og han var ikke nøye og la ikke engang merke til at de ikke hadde vasket dusjen bra nok. Jeg oppdaget det 5 min før vi skulle "levere fra oss" leiligheten og panikkvasket med vaskeutstyret firmaet hadde glemt igjen... Heldigvis var resten bra og antagelig var det en forglemmelse at de ikke hadde tatt dusjkabinettet.



Anonymous poster hash: 668d3...601
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg driver vaskebyrå og jeg tar 500,- pr rom når jeg tar flyttevask.

 

Anonymous poster hash: a3dfe...0d3

Er det inkludert vask av hvitevarer da? Summa summarum blir det veldig dyrt for min del når det nesten bare er gulvvask og vinussvask på 80% av rommene. 500 kr for toalettet på 1,5 kvadrat og 500kr for kjøkken som inkluderer vask av innredning innvendig og utvendig. Hmm.

 

Anonymous poster hash: 75e3a...1f7

Ja på noen rom er det lite jobb, mens på andre er det mye. Men jeg tar konsekvent 500,- pr rom uansett. Er de ikke villige til å betale det for de finne andre eller vaske selv. Enkelt å greit. Jeg vet jeg ikke er billigst, men heller ikke dyrest. For vanlig ukesvask så tar jeg 300,- pr time. Jeg har mer enn nok å gjøre, full tid selv pluss 2 heltids ansatte. Så er mange som er villige til å betale prisen det koster. Rengjøring er mye mer jobb enn det folk tror!

 

Anonymous poster hash: a3dfe...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vi bor nå betalte forige husleier 2500,- for å få vasket ut huset (130 kwm) Jeg kontaktet de dagen etter vi overtok nøklene, og informerte at de bør få igjen pengene sine, siden vi måtte vaske oss inn her! :-o



Anonymous poster hash: 8a8d1...55b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...