Gå til innhold

CB digital med ukesindikator - hvor nøyaktig er den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den kjempe nøyaktig ift uker?

T ok en CB digital med ukesindikator nå, som viste 1-2 (uker siden befruktning). Jeg brukte ikke morgenurinen. Burde den vist 2-3 uker, eller er det sjeldent når man nettopp er forbi 4 fullgåtte uker? Tok testen fordi jeg er nysgjerrig på om jeg produserer nok hcg.

Jeg er i dag med 100% sikkerhet på dag 4+1/2. Ifølge gyn og el tester.

Anonymous poster hash: ea2d0...00d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en gjennomsnitts graviditet er den nok ganske nøyaktig. Men så har du oss som produserer enorme mengder hcg veldig tidlig og motsatt ;)

Ps. Husk at det kan ta noen dager før fra befruktning til egget fester seg. Først da begynner kroppen å produsere hcg.

Anonymous poster hash: ad72a...7e1
Skrevet

På en gjennomsnitts graviditet er den nok ganske nøyaktig. Men så har du oss som produserer enorme mengder hcg veldig tidlig og motsatt ;)Ps. Husk at det kan ta noen dager før fra befruktning til egget fester seg. Først da begynner kroppen å produsere hcg. Anonymous poster hash: ad72a...7e1

Takk for svar :) hadde positiv el test onsdag for litt over to uker siden, hadde sex torsdag...ble vel befrukta mellom torsdag og fredag da? Fikk svak positiv test for 6 dager siden, derfor jeg synes det var rart den i dag pakkeliste flere uker.

-hi

Skrevet

Ikke viste ble til pakkeliste :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...