Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Er den kjempe nøyaktig ift uker? T ok en CB digital med ukesindikator nå, som viste 1-2 (uker siden befruktning). Jeg brukte ikke morgenurinen. Burde den vist 2-3 uker, eller er det sjeldent når man nettopp er forbi 4 fullgåtte uker? Tok testen fordi jeg er nysgjerrig på om jeg produserer nok hcg. Jeg er i dag med 100% sikkerhet på dag 4+1/2. Ifølge gyn og el tester. Anonymous poster hash: ea2d0...00d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 På en gjennomsnitts graviditet er den nok ganske nøyaktig. Men så har du oss som produserer enorme mengder hcg veldig tidlig og motsatt Ps. Husk at det kan ta noen dager før fra befruktning til egget fester seg. Først da begynner kroppen å produsere hcg. Anonymous poster hash: ad72a...7e1
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 På en gjennomsnitts graviditet er den nok ganske nøyaktig. Men så har du oss som produserer enorme mengder hcg veldig tidlig og motsatt ;)Ps. Husk at det kan ta noen dager før fra befruktning til egget fester seg. Først da begynner kroppen å produsere hcg. Anonymous poster hash: ad72a...7e1 Takk for svar hadde positiv el test onsdag for litt over to uker siden, hadde sex torsdag...ble vel befrukta mellom torsdag og fredag da? Fikk svak positiv test for 6 dager siden, derfor jeg synes det var rart den i dag pakkeliste flere uker. -hi Anonymous poster hash: ea2d0...00d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Ikke viste ble til pakkeliste Anonymous poster hash: ea2d0...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå