Gå til innhold

Liker enkelte menn gravide damer? Eller er det "bare meg"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid, og ikke slik ment, men merker det er en del menn som ja... Jeg vet ikke, mer eller mindre blir "tiltrukket" av det?! 

Eller så er jeg bare i min egen lille verden... Og da, tror det  :huh:

Anonymous poster hash: d966c...f30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha jeg er i såfall i samme lille verden :-p 

Men jeg tror egentlig at både kvinner og menn blir fasinert av gravide, det er jo spesielt å kunne skape liv :)

Anonymous poster hash: 72bed...228
Skrevet

Var en del litt kikkete, flørtete osv når jeg var gravid . De finnes nok de som liker gravide og ja ;) jeg hadde kun mage forsåvidt. Var høy og slank men med stor mage så om jeg skal være ærlig så jeg likevel litt fi ut ( for å være gravid) ikke noe man kan noe for men noen blir jo som hvaler stakkars . Gikk opp 20 kilo da så vi snakker ikke fotballfrue mage , men var slank som henne men m stooor mage.

Anonymous poster hash: 4c096...71a

Skrevet

Det finnes jo menn som liker BBW så ja..?

Anonymous poster hash: 42954...4b8
Skrevet

Tihi.. :) jeg er jo ikke mann. Men, jeg kan godt se for meg at det er mange menn som blir tiltrukket av det. Og jeg synes det er mange pene gravide :) Så jeg tror ikke du er i din egen lille verden hehe :P 

Skrevet

Dette er en kjent "greie". Sexologer forklarer det med at barnefaren som synes sin gravide kvinne er sexy - føler en slags prestasjon, en bekreftelse på sin egen manndom og sin kvinnes fruktbarhet.

Menn som ser en gravid kvinne og ikke selv er faren, forbinder kvinnen med seksualitet. De tenker at kvinnen må være seksuelt aktiv og fruktbar (selv om man kan bli gravid på et laboratorium). Mange gravide utstråler lykke over graviditeten, og mange får denne omtalte gløden, frisk hud og frodigere former, som igjen er tiltrekkende. Menn tenker også at den gravide kvinnen er forbudt område og at hun tilhører en annen mann, som igjen pirrer et konkurranseinstinkt på et vis.

Menn er rare :)

Anonymous poster hash: 04e10...663

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...