Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 På do. Bruker du dokosten FØR du vasker hendene ? Jeg må vaske hender først, deretter bruke dokosten før så å vaske hender igjen. Man vet jo ikke hva sistemann gjorde !!!! Anonymous poster hash: 5dc74...390
ærlig talt Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Vet du, jeg er såpass heldig med bæsjen min at jeg ikke trenger bruke dokosten etterpå 😋 Men, når jeg vasker doen, vasker jeg ikke hendene før jeg bruker dokosten.. Litt ekkel tanke forresten 😕
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Jeg vasker hendene helt sist. Om dokosten er skitten, så tenker jeg at mine bakterier sikkert dreper de bakteriene som er fra andre på den kosten.. Hahahah.. Anonymous poster hash: 3abce...2b7
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Haha. For et spørsmål. Om dokosten må brukes, skjer det FØR håndvask... på samme måte som jeg drar ned i do og legger ned lokket før jeg vasker hendene... noe annet har aldri falt meg inn! Anonymous poster hash: ec989...943
Lurifaxa Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 (endret) Skjønner ikke hvorfor du må vasker hendene før du tar på dobørsten? Er det fordi du prøve å ikke overføre dine bakterier på børsten? Tenker at det ikke spiller noen rolle når det likevel er flere som bruker den. Det virkigeste for meg er at jeg vasker hendene etter å ha brukt den. Endret 1. november 2013 av Lurifaxa
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Som regel trenger jeg ikke bruke dokosten. Hører sambo bruker den en del. Så nå har jeg lyst til å kjøpe et lager med dokoster..... Finnes det engangs?? Vasker hendene helt til slutt bare! Anonymous poster hash: 78d89...f22
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Som regel trenger jeg ikke bruke dokosten. Hører sambo bruker den en del. Så nå har jeg lyst til å kjøpe et lager med dokoster..... Finnes det engangs?? Vasker hendene helt til slutt bare! Anonymous poster hash: 78d89...f22 IKEA sine koster vel ca 5 kr stykket, slå deg løs og bytt hver uke Anonymous poster hash: ec989...943
Lurifaxa Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Som regel trenger jeg ikke bruke dokosten. Hører sambo bruker den en del. Så nå har jeg lyst til å kjøpe et lager med dokoster..... Finnes det engangs?? Vasker hendene helt til slutt bare! Anonymous poster hash: 78d89...f22 På IKEA koster en dobørste 10 kr. Har vært nede i 5 kr også. Kan handle inn endel da.
Lurifaxa Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Som regel trenger jeg ikke bruke dokosten. Hører sambo bruker den en del. Så nå har jeg lyst til å kjøpe et lager med dokoster..... Finnes det engangs?? Vasker hendene helt til slutt bare! Anonymous poster hash: 78d89...f22 IKEA sine koster vel ca 5 kr stykket, slå deg løs og bytt hver uke Anonymous poster hash: ec989...943 Haha, du var litt kjappere en meg!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Man kan jo være riktig uheldig med valg av rett mengde dopapir i forhold til "arbeid" ikke alltid lett å se og da vil jeg tro dokosten blir rimelig ufyselig etterhvert. Spesielt når minstemann plutselig kommer springende inn i stua med det nye "sverdet" sitt. Tenk om du tar i dokosten og kjenner hånda gli litt på skaftet??? Usj.... HI Anonymous poster hash: 5dc74...390
Lurifaxa Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Tenk om du tar i dokosten og kjenner hånda gli litt på skaftet??? Usj.... HI ÆSJ!! :S
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 Ugh.... Ekleste!! Hadde daua Anonymous poster hash: 78d89...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå