Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 her er i hvert fall min slankemeny i ukene som kommer. Dette kommer jeg til å spise hver dag, sånn ca.. Frokost - middels omelett med fetaost, bacon og en rømmeklatt ved siden av Lunsj - salat med krutonger og valgfri dressing Middag - i dag blir det gryte med salat og hvitløksbaguetter Kvelds - gresk youghurt og en skive med leverpostei Anonymous poster hash: 91e71...cd0
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Eeeeeh.... Ok! Mye fett og mye karbo... Det er slankematen sin det... Anonymous poster hash: 9c4f1...abf
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Hvor mange ganger har du "startet" å slanke deg den siste mnd? Regner med det er samme hi i alle disse postene Men lykke til da!! Anonymous poster hash: f0acc...44c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Jeg dauer! Anonymous poster hash: 0d81d...460
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Uten kommentar til menyen vil eg heller bare sei at fredag nok e den beste dagen å begynna på. Dei første dagane e ein meir bestemt. Klare du helgo, blir ofte arbeidsveka lettare, og når ein komme te neste helg igjen har kroppen og sulten endra seg og du e virkelig i god steam. Kjekkast å ha vegedagar fredager og. Viss du har vore flink vil resultata vise og det blir lettare å holde seg gjennom fristelsane helga byr på Lykke til! Anonymous poster hash: 20b4b...1f5
.Lillemy. Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Ikke akkurat slankemeny vil eg si.. :-) skal slanke meg eg og, spise variert og sunt. Ca 1500 kalorier for dagen.
IreneUtålmodig Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Hadde nok droppet hvitløks baguettene selv :-P
BikkjeBisk Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Hvilken diett er det du prøver? Høres ut som en forvirret Ketoslyse-diett
monson Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Men, dette er vel et såkalt trolle innlegg.. Du kan vel ikke tro at dette er slankende HI ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå