Gå til innhold

Du Anonym som kjeder deg.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

...kan du slutte med de dumme trådene dine og heller komme deg ut på tur i det fine været, om du ikke har en jobb å gå til og av den store kjedsomheten oppretter barnslige og uten mening tråder, ala " røde eller orange biffgardiner og noen som har kjøpt seg noen nye honkler i det siste ".

 

Stakkars deg som har et så kjedelig og meningsløs liv.

 

Anonymous poster hash: f7476...1c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe jeg har bare den om biffgardiner. 

 

Syns heller de som har alle trådene om dissing av barnehageansatte kan gå ut en tur i finværet jeg. De florerer jo her i dag!

Er forøvrig snart på vei ut, bare for å ha sagt det :P Goooood helg!!!!



Anonymous poster hash: 0b064...6ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...