Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 ...kan du slutte med de dumme trådene dine og heller komme deg ut på tur i det fine været, om du ikke har en jobb å gå til og av den store kjedsomheten oppretter barnslige og uten mening tråder, ala " røde eller orange biffgardiner og noen som har kjøpt seg noen nye honkler i det siste ". Stakkars deg som har et så kjedelig og meningsløs liv. Anonymous poster hash: f7476...1c3
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Hehe jeg har bare den om biffgardiner. Syns heller de som har alle trådene om dissing av barnehageansatte kan gå ut en tur i finværet jeg. De florerer jo her i dag! Er forøvrig snart på vei ut, bare for å ha sagt det Goooood helg!!!! Anonymous poster hash: 0b064...6ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå