Gå til innhold

Flere som bytter jobb ofte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler aldri at jeg finner min plass noen sted. Ofte slutter jeg pga arbeidsmiljøet, en sjef jeg ikke liker eller pga arbeidsoppgavene. Nå har jeg jobbet 6 steder siden jeg gikk ut av vgs. De fleste stedene blir jeg max 1 år mens ett sted jobbet jeg to år. Nåværende arbeidsplass har jeg jobbet i ett år og tenker å søke meg et annet sted.

 

Jeg føler sjefen er mer opptatt av å spare penger og stå inne for det for sine sjefer. Mens vi på gulvet sliter oss i hel. Jeg har alltid hatt en god tone med alle sjefene og kollegaer. Så jeg er ingen bråkmaker. Men jeg lider i det stille. Nå vurderer jeg å ta videreutdanning i en retning som ikke har noe med avdelingen jeg jobber på nå (barneavdeling).

 

Er lei turnus og vil prøve å komme meg i en dagjobb. Problemet er vel at jeg får en del kurs osv gjennom jobben nå og er redd for at vis jeg begynner på en videreutdanning som ikke kommer avd til gode så mister jeg kurs og vakter fremover. Jeg er jo ikke helt sikker på hva jeg vil så vil jo ikke miste muligheten til disse kursene.

 

Dessuten kommer de godt med når jeg jobber der. Men jeg kan fint gå skole uten at det går utover jobben da jeg kun går som ekstravakt. Men hvis jeg trenger sjefen som referanse senere vil jeg føle at jeg har gått bak ryggen hennes. Det vil uansett ta to år før jeg er ferdig og vil jo da bli på den arbeidsplassen inntil hidere. Men mindre jeg er heldig å få en annen jobb relatert til utdanningen.

 

Anonymous poster hash: f6453...df2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å skifte jobb så ofte som du gjør tar seg ikke særlig bra ut på cv'en din.

 

Anonymous poster hash: 315ca...0b4

Skrevet

Å skifte jobb så ofte som du gjør tar seg ikke særlig bra ut på cv'en din.

 

Anonymous poster hash: 315ca...0b4

Om hun kan forklare i ett eventuelt intervju hvorfor og dette er saklige grunner så vill det ikke være negativt, men det kan jo få kommende sjefer til og vegre seg for og ansette HI da hun kanskje ikke blir i jobben så lenge.  

Skrevet

Aldri fått det spørsmålet. Har egentlig bare blitt møtt positivt fordi jeg har erfaring fra flere avdelinger og fagområder. H.i.

 

Anonymous poster hash: f6453...df2

Skrevet

Vel.. Om det er noe feil med alle arbeidsplassene du kommer til ville jeg vurdert om det er deg det noe feil med. Ikke nødvendigvis at du er en kjip eller kravstor person, men kanskje du er i feil yrke, bør utdanne deg mer for å komme høyere i gradene og få større utfordringer etc. Det virker som at du har for høye/gale forventninger til jobbene du søker. 

 

Og sånn, bare for å kommentere det, så er det ingen som driver business for å være snill mot de ansatte. De gjør selvsagt det de kan for å tjene mest mulig penger. 



Anonymous poster hash: 1d9b7...6f7
Skrevet

 

Vel.. Om det er noe feil med alle arbeidsplassene du kommer til ville jeg vurdert om det er deg det noe feil med. Ikke nødvendigvis at du er en kjip eller kravstor person, men kanskje du er i feil yrke, bør utdanne deg mer for å komme høyere i gradene og få større utfordringer etc. Det virker som at du har for høye/gale forventninger til jobbene du søker.

 

Og sånn, bare for å kommentere det, så er det ingen som driver business for å være snill mot de ansatte. De gjør selvsagt det de kan for å tjene mest mulig penger.

 

Jeg har tatt utdannelse de siste årene. Var ferdig utdannet for to år siden. Kun bachelor, men har gjort det jeg har kunnet for å finne noe jeg trives med. Er ikke noe galt med arbeidsoppgavene der jeg jobber nå. Er vel heller det at jeg ikke ser noe fremtid der jeg er nå pga arbeidsbelastingen. Er mange faste som sluttet der i høst, nettopp pga dette. Men som sagt, vurderer nå videreutdanning. H.i

 

Anonymous poster hash: 1d9b7...6f7

Anonymous poster hash: f6453...df2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...