Mamma_til_2 Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 - så ikke glem og finne frem jule-nickene med tilhørende julebilde damer
weihnachtmarkblomstre Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 (endret) Klar! (...nesten, fotnoten må vel gjøres noe med) Endret 1. november 2013 av weihnachtmarkblomstre
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Mmmmh, tenkte jeg skulle vente til 1.desember, da, men spørs om jeg greier det.
ms.Pond Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Mmmmh, tenkte jeg skulle vente til 1.desember, da, men spørs om jeg greier det. Signerer LilaGorilla! Men spørs om jeg også klarer å vente så lenge..
weihnachtmarkblomstre Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Klar! (...nesten, fotnoten må vel gjøres noe med) Sånn!
Mamma_til_2 Skrevet 2. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2013 Jeg grubler enda på hva mitt nye julenick skal bli
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Har mitt klart, men det kommer ikke før 1. desember- rent prinsipp! Dessuten skal jeg ha to, i tråd med mine advents-/juletradisjoner.
ms.Pond Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 To julenick? Jeg føler jeg må spørre... Que? Hoi, er det en konkurranse dette her? Jeg har et forferdelig kjedelig julenick Så jeg vinner ikke!
weihnachtmarkblomstre Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Har mitt klart, men det kommer ikke før 1. desember- rent prinsipp! Dessuten skal jeg ha to, i tråd med mine advents-/juletradisjoner. Pøh, du er jo nydelig adventslilla allerede!
weihnachtmarkblomstre Skrevet 2. november 2013 #10 Skrevet 2. november 2013 Jeg grubler enda på hva mitt nye julenick skal bli Du må hvertfall fylle gløgg i den koppen
ms.Pond Skrevet 2. november 2013 #11 Skrevet 2. november 2013 Nå fikk jeg tanker om de koselige tantene, tante grønn, tante fiolett og tante blå. Åååh, vet ikke hvorfor jeg fikk julestemning av det! Egentlig burde julenicket vært tante rød. Men det har uheldige assosiasjoner her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå