Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Minste er 7 1/2 mnd, hormonspiral ble satt inn etter 6 uker, og har etter det slitt med mye magevondt, og innimellom kramper nederst i magen. I tillegg tror jeg at jeg har fått sopp nå , det er iallfall ubehagelig nedentil, og mye utflod. JEG har uansett lyst på en til tett (blir da nr4, plass, økonomi, oppfølging osv ingen problem), men har ikke snakket så mye med samboeren om dette. Men vurderer nå å ringe lege å ta ut spiralen, også snakke med samboeren, så får vi finne ut av det sammen. Hva ville du gjort? Ringt lege først, eller snakket med samboer først (han vet jeg plages)? Samboer er borte på jobb, så får ikke tak i han på noen dager, nesten ei uke. Anonymous poster hash: 8792b...58f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Jeg tok ut min. Å spørre samboer om hva han syns var ikke ett tema. Jeg var plaget med smerter og blødning i mange måneder og til slutt fikk jeg nok. Sa selvfølgelig fra til samboer om at jeg tok den ut, men han fikk ikke bli med på den beslutningen. Jeg reagerer så mye på prevansjon med hormoner så han fikk bruke kondom om ett til barn var ett problem. Anonymous poster hash: c1047...475
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå