Gå til innhold

er du redd tordnevær?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker d veldig dårlig :/ spes. Når jeg er helt alene. Og akkurat nå tordner og lyner d :(

 

Anonymous poster hash: dc36f...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er redd for lyn og torden men har blitt bedre etter jeg fikk barn og hund. Da må jeg holde meg rolig og nå som barna digger det så blir jeg roligere også..

Skrevet

Jeg elsker det og står gjerne ute på verandaen og ser på. Syns det er fascinerende. 

Skrevet

Elsker det :D Hvorfor er du redd? Redd for å bli truffet?

Skrevet

Åh, jeg elsker det :)

 

Vil helst ut og se på, kjenne regnet i ansiktet, høre lydene, se glimtene og kanskje til og med kjenne rumlingen i bakken når det virkelig tordner og lyner :)

 

Skulle ønske jeg kunne gi deg noe av min fascinasjon for været, da hadde du sluppet å være redd, HI :)



Anonymous poster hash: 2e914...3d9
Skrevet

Hater det... :/.. Håper det slutter snart. Er jo helt sykt i kveld (bergen) :(

Skrevet

Synes det er koselig, egentlig. 
Nå i dag ble det likevel litt for mye av det gode. Bor rett sør for Bergen, og jeg har sjeldent sett så sterke blink, så høy dundring og så lite mellomrom mellom lys og lyd :o 

 



Anonymous poster hash: 75cb1...5da
Skrevet

Nei. Det er da ingen grunn til å være redd for tordenvær så lenge man befinner seg på er trygt sted som f.eks. i en bil eller et hus med lynavleder :)

Skrevet

Nei, jeg synes det er fascinerende. Går gjerne ut på verandaen for å følge med :)

Skrevet

Nei. Er ikke redd busemannen heller

 

Anonymous poster hash: 41356...1f5

Skrevet (endret)

Nei. Elsker det <3

Endret av Ibsenfrue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...