Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg liker d veldig dårlig :/ spes. Når jeg er helt alene. Og akkurat nå tordner og lyner d Anonymous poster hash: dc36f...b4b
Gemini77 Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Ja jeg er redd for lyn og torden men har blitt bedre etter jeg fikk barn og hund. Da må jeg holde meg rolig og nå som barna digger det så blir jeg roligere også..
Honningmelon Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg elsker det og står gjerne ute på verandaen og ser på. Syns det er fascinerende.
Fragglene Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Elsker det Hvorfor er du redd? Redd for å bli truffet?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Åh, jeg elsker det Vil helst ut og se på, kjenne regnet i ansiktet, høre lydene, se glimtene og kanskje til og med kjenne rumlingen i bakken når det virkelig tordner og lyner Skulle ønske jeg kunne gi deg noe av min fascinasjon for været, da hadde du sluppet å være redd, HI Anonymous poster hash: 2e914...3d9
beibilykke Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Hater det... :/.. Håper det slutter snart. Er jo helt sykt i kveld (bergen)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Synes det er koselig, egentlig. Nå i dag ble det likevel litt for mye av det gode. Bor rett sør for Bergen, og jeg har sjeldent sett så sterke blink, så høy dundring og så lite mellomrom mellom lys og lyd Anonymous poster hash: 75cb1...5da
MammantilNurket Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Nei. Det er da ingen grunn til å være redd for tordenvær så lenge man befinner seg på er trygt sted som f.eks. i en bil eller et hus med lynavleder
Raych Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Nei, jeg synes det er fascinerende. Går gjerne ut på verandaen for å følge med
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Nei. Er ikke redd busemannen heller Anonymous poster hash: 41356...1f5
Virginia. Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 (endret) Nei. Elsker det <3 Endret 1. november 2013 av Ibsenfrue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå